Zaterdag 16 Januari is het weer zover. Vanaf 11:00 zullen er ruiters en amazones vanaf de leeftijd van 40 jaar gaan strijden voor de titel: Nederlands Kampioen springen voor Veteranen. Er zal gestreden worden in de klasse Licht, Midden en Zwaar. Het is een open Nationaal Kampioenschap dus ook enkele Duitse en Belgische ruiters zullen van start gaan.
Vanaf 18:00 uur staat het avondprogramma gepland, met aansluitend de finale. De prijzen zullen worden uitgereikt door Burgemeester van Putten. Iedereen wordt van harte uitgenodigd om te komen kijken naar de mooie paardensport die deze dag te zien zal zijn, en onze Puttense deelnemers aan te moedigen. De entree van deze dag is gratis.
Het adres van de manege is Hippisch Verband Putten, Halvinkhuizerweg 78-80, 3882 LA Putten,
mijn oude paard loopt ook mee in het Z, met gert lozeman.. ben benieuwd.. als er iemand foto's van hem kan maken en deze door zou willen sturen heel graag
Als het goed is doet mijn man ook mee en ben ik er de hele dag. Als het lukt zal ik wat foto's maken. Er komt als het goed is ook een fotograaf langs, maar ben deze nog aan het regelen....
als je dat zou willen doen heel graag.. vind het onwijs leuk dat het zo goed gaat met hem en gert.. is niet het makkelijkste paard... ben benieuwd... ook naar de site van eventuele fotograaf