Harrie Smolders tweede in Grote Prijs van Mechelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Harrie Smolders tweede in Grote Prijs van Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 09:09

www.anp.nl

Harrie Smolders is dinsdagavond als tweede geëindigd in de Grote Prijs Topsport Vlaanderen, een van de hoofdrubrieken van de 'Kerstjumping' in Mechelen. De springruiter uit Lage Mierde bleef met de hengst Exquis Oliver Q ook in de barrage foutloos, maar hij kwam 0,7 seconde tekort voor de eerste prijs van 15.000 euro.

Die ging naar de Brit Guy Williams met Torinto van de Middelstede onder het zadel. Smolders kreeg een cheque van ruim 10 mille. De Italiaan Natale Chiaudani (Snai Gratina) werd derde.

Leopold van Asten haalde met VDL Groep Amelie de extra omloop ook, maar maakte daarin drie springfouten. Albert Zoer hoorde Okidoki in het eerste parcours een balk aftikken. Dat overkwam Vincent Voorn (Audi's Cirania Z) eveneens.

Katharinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 10:50

Ik ben spijtig genoeg niet kunnen gaan kijken, maar ik was op internet live de uitslagen aan het volgen. En toen zag ik dat een hele hoop Belgen (en ook een paar anderen) zich 1 voor 1 terugtrokken. Weet iemand waarom?

Robby_

Re: Harrie Smolders tweede in Grote Prijs van Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:26

Het was een heel dik parcours en een veel paarden begonnen zich te overspringen , rare sprongen te maken en sommigen zelfs te stoppen...Ik denk dat heel wat ruiter het vertrouwen toch nog wat hoog wouden houden als ze vandaag in de werelbeker reden?

Diortje_vds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:34

Het was idd een zwaar parcours en dus als er al balken werd genomen in het begin zijn er verschillende die afgegroet hebben, naar mijn mening een beste beslissing...

reslicun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 16:15

lolol ik was eergister nog in mechelen? Ik wist niet dat daar iets tebeleven was.