Extra selectiewedstrijden Subtop voor KNHS kampioenschappen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Extra selectiewedstrijden Subtop voor KNHS kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 17:13

www.knhs.nl

Afgelopen weekend stond de tweede selectiewedstrijd voor de KNHS Indoorkampioenschappen voor ZZ-Licht, ZZ-Zwaar en Lichte Tour op drie locaties op het programma. Vanwege de hevige sneeuwval zijn deze wedstrijden gedeeltelijk afgelast. Voordat de wedstrijden op zondag 20 december aan het eind van de ochtend werden onderbroken hadden in totaal al bijna 100 combinaties hun tweede selectiewedstrijd ZZ-Licht gereden. Slechts enkele combinaties waren reeds gestart in de ZZ-Zwaar en Lichte Tour. Daarom heeft de KNHS de selectieprocedure aangepast.

De reeds geplande subtopwedstrijden in Uden (9/10 januari), Assen (9/10 januari) en Maasdijk (16/17 januari) worden aangemerkt als extra selectiewedstrijd voor ZZ-Licht, ZZ-Zwaar en Lichte tour.

De resultaten van de ZZ-Licht klasse tijdens de selectiewedstrijden van afgelopen weekend tellen mee voor de selectie van de KNHS Indoorkampioenschappen. Voor deze deelnemers geldt dat de beste twee resultaten behaald in maximaal vier selectiewedstrijden tellen.

Conform de selectieprocedure moeten alle selectiewedstrijden van een combinatie in hetzelfde district gereden worden. Ruiters en amazones kunnen dan ook alleen deelnemen aan de extra selectiewedstrijden die in hetzelfde district vallen als de eerder gereden selectiewedstrijden.

Getup

Re: Extra selectiewedstrijden Subtop voor KNHS kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:09

Dit lijkt me voor veel mensen goed nieuws, aangezien er nogal wat over gediscusseerd werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:13

Goede oplossing!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:35

idd een goede oplossing. Ik moest eigenlijk afg. selectie in maasdijk starten. Ik heb toen 's ochtends zelf afgebeld omdat ik het echt niet zag zitten om te gaan en de vrouw vh secretariaat gaf me groot gelijk. Ik ben echt blij dat ik niet gegaan was, maar baalde wel, want ik had de 1e selectie niet meegedaan omdat ik toen op huwelijksreis was en ik er dus eigenlijk geeneen meer kon missen.
Ben blij dat ze deze oplossing hebben gevonden. Uden en Maasdijk stonden beiden al op mijn wedstrijdprogramma, dus dat is helemaal makkelijk.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:44

haike schreef:
Goede oplossing!

Inderdaad helemaal mee eens.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 22:38

Wel jammer dat het gelijk valt voor onze paarden met Zwolle waar ook al voor ingeschreven is. Daar wordt nl. de Tinello verreden op 10 januari.

Vanmiddag hebben we even de koppen bij elkaar gestoken, onze LT-paarden zullen acte the present geven in Zwolle, de rest zien we wel.

Voor ons dus geen optimale oplossing!

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:35

Hebben degenen die al gestart waren op zaterdag dan een extra selectiewedstrijd of zouden die thuisblijven? Had me niet ingeschreven voor Maasdijk, maar ga nu maar even kijken of ik nog mee kan doen!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:50

Kev schreef:
Hebben degenen die al gestart waren op zaterdag dan een extra selectiewedstrijd of zouden die thuisblijven? Had me niet ingeschreven voor Maasdijk, maar ga nu maar even kijken of ik nog mee kan doen!

Volgens mij hebben die nu gewoon een extra selectie inderdaad. Op de KNHS site staat dat nu de beste 2 resultaten over 4 selectiewedstrijden tellen.

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 16:27

Ja er is nu idd een vierde selectiewedstrijd.

Het punt is alleen dat ik me voor zowel Assen als de week daarna in Maasdijk had ingeschreven met het paard waar ik nog geen selecties mee wil rijden. Maar nu deze wedstrijden ineens als selecties zijn aangemerkt zal ik denk ik toch moeten kiezen tussen assen of maasdijk..? (of allebei niet, dat kan natuurlijk ook :+ )