Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Slot: ,,We gaan zeker met de sporters in discussie. Het is hún feestje.''
Cayenne schreef:http://www.anp.nl
Slot, woordvoerder namens NOCNSF: ,,Ik begrijp dat Van den Hoogenband praat over een vakjury, dat Van Grunsven de kijkers via sms wil laten stemmen.''
sokje87 schreef:Goed van het NOCNSF dat ze open staan voor suggesties.
Michael1104 schreef:ik snap je vergelijking ook niet,
Hermelientje schreef:Maar over dat op de man spelen gesproken op de vrouw spelen is volgens mij even kinderachtig. En het valt me wel op dat Anky nog geen worteltje bij de groenteboer kan kopen zonder dat er negatief op wordt gereageerd door sommige bokkers.
Horsedances schreef:Michael1104 schreef:ik snap je vergelijking ook niet, maar laat het vooral niet na om weer negatief te doen over Anky!
Hoezo negatief over Anky ? Huertecilla is nog nooit ergens positief over geweest. In de psychologie hebben ze daar een naam voor en zelfs pillen, maar die staan waarschijnlijk op de dopingslijst. Hebben ze hier op Bokt ook een IGNORE-button ?

Huertecilla schreef:Het is geen vergelijking. Het zijn twee uitspraken van Anky over exact hetzelfde.
Het is een tegengestelde mening van Anky over meningsuiting via open media.
Negatieve meningsuiting door jan-en-alleman wil ze niet, positieve- wel.
Zo werkt het niet. Dat heet censuur.
IKbenEllen schreef:Ze kunnen ook voor een andere sporter sms-en hoor, of geeft Anky die mogelijkheid niet?