Raijmakers senior: ‘Afgelopen maanden geen verloren tijd’

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Raijmakers senior: ‘Afgelopen maanden geen verloren tijd’

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-09 08:52

http://www.horses.nl / http://www.paardenkrant.nl

Afbeelding
Piet Raijmakers met Curtis.
foto: www.sjoert.com

Piet Raijmakers sr. verscheen afgelopen weekend na ruim een halfjaar blessureleed voor het eerst weer aan de start. Hij had het zichzelf bewust moeilijk gemaakt: een concours ver weg in Stockholm en zelf rijden met de vrachtwagen. “Ik dacht dat ik bij terugkeer dan wel zou weten of ik het fysiek nog aankan en bovendien nog wil. Bij thuiskomst was ik kapot, maar om twaalf uur ’s middags had ik er alweer zin in.”

“De afgelopen zes maanden waren geen verloren tijd. Ik heb de kans gehad me bezig te houden met de jongens en hun paarden en ook om op zakelijk vlak dingen helemaal af te werken”, vertelt Raijmakers. “Als ik zie wat het de jongens gebracht heeft én hoe het de paarden ten goede gekomen is, dan denk ik dat ik gewoon op zoek moet naar een middenweg. Er moet een middenweg zijn tussen helemaal stoppen en opnieuw de halve wereld rondhossen. Als ik af en toe wat kleinere wedstrijden kan rijden, dan mis ik het competitieve niet.”

Hij gaat verder: Eén ding is zeker, ik ga m’n jongens de paarden niet meer afpakken. We moeten met z’n allen maar eens om de tafel gaan zitten en uitstippelen waar we naar toe willen. Misschien moet ik in plaats van plannen te maken voor mezelf voor Kentucky, maar eens gaan plannen voor de jongens voor Londen 2012.”

nowornever

Re: Raijmakers senior: ‘Afgelopen maanden geen verloren tijd’

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:47

Idd pietje helpen op weg naar Londen dat zou mooi zijn.

crazyedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 22:51

Ach kom op Piet...ga gewoon voor beide!!!!!!