Abrupt ontslag voor FEI directeur sport David Holmes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Abrupt ontslag voor FEI directeur sport David Holmes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 14:09

Horse and Hound // Nieuwsredactie

Na 19 maanden dienst is deze week David Holmes ontslagen uit zijn functie als directeur sport bij de FEI.
In een eerste verklaring zegt secretaris generaal Alex McLin (FEI): "We zijn de manier waarop we onze financieën op het hoofdkantoor aan het gebruiken zijn aan het aanpassen en, met een erg sterk team van individuele sportdirecteuren, kunnen we weer vooruit". Hierbij voegde hij toe dat Holmes een erg populaire toevoeging aan het personeel van de FEI en we vinden het dan ook erg jammer dat we hem kwijtraken. In een reactie aan de Horse and Hound laat Holmes het volgende weten: "Ik ben in shock. Dit kwam totaal onverwacht. Mij is verteld dat de reden van financiele aard is. Ik denk dat het de kosten van het 'clean sport'-programma zijn. Ik heb er nog niet over nagedacht wat ik nu ga doen. Ik wil dit eerst even tot me door laten dringen. Daarna kijk ik wel wat ik ga doen. Ik vind het in ieder geval erg leuk om in de sport te werken."
Voor zover bekend zijn er geen acute plannen om Holmes' plaats in te vullen.
Holmes trad toe tot de FEI in mei 2008. Hiervoor was hij negen jaar lang werkzaam bij British Dressage

Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 22:58

De zoveeeeeeelste!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:26

Wind schreef:
De zoveeeeeeelste!

_O- Rot voor Holmes maar wat een opmerking.