Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Deze kunststof zak wordt bevestigd aan het paard van de staart.
Citaat:Deze kunststof zak wordt bevestigd aan het paard van de staart.

Frats schreef:Waarom kan niemand rekening met ons houden? Als je er last van hebt kan je toch even met de schep de mest in de berm/ tuin/ plantsoen scheppen?
Marije112 schreef:Sneu dat het zover heeft moeten komen.
Het is de eigen schuld van de ruiters. Als je weet dat het een groot punt van discussie is dan ga je later terug met een schep en schep je de stront even in de berm oid.
Snowgirl38 schreef:Als iedere ruiter of menner nou eens zelf de poep van zijn paard opruimt dan zou dat al een heel stuk schelen.
Als wij met de kar de weg op gaan gaat er altijd een drollenboy en een bezem mee.
pluklief schreef:Snowgirl38 schreef:Als iedere ruiter of menner nou eens zelf de poep van zijn paard opruimt dan zou dat al een heel stuk schelen.
Als wij met de kar de weg op gaan gaat er altijd een drollenboy en een bezem mee.
Als je gaat mennen is dat toch een stuk makkelijk dan als je gaat, ik zie mezelf al zitten met een bezem en een zak op mijn paard.
Ik vind het niet meer dan netjes als je na je rit even terug gaat om de poep op te ruimen of je stapt even af en schopt het in de berm. Met een zak aan de staart voorzie ik hoge ziektekosten

mathes schreef:Frats schreef:Waarom kan niemand rekening met ons houden? Als je er last van hebt kan je toch even met de schep de mest in de berm/ tuin/ plantsoen scheppen?
Ohw, dat doe ik altijd zelf. Kan niemand er over zeuren![]()
Wel niet met een schep, maar ik veeg het met mijn voeten weg.
Het is een kleine moeite om het als ruiter even op te ruimen.
berm heeft er hier niemand last van, gezien ik toch in de middle of rijd. Denk overigens dat er hier meer last is van moddersporen dan mest maargoed...