Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarabande schreef:Dit stukje wordt nu op de raarste plekken neergezet.
Ik vind het een heel gekleurd geschreven stuk, en gezien er onder stond (is nu verwijderd zie ik) dat morgen in Het Sportpaard meer komt. Lijkt he me een vorm van natrappen.
Knaap kwam in een wespennest terecht met mannen die allemaal dezelfde ambitie hadden.
Ik ken weinig mensen die lovend over Verkerk als jurylid waren en de communicatie met de fokkers was op zijn zachts gezegd ook niet zo prettig.
Dus nieuwe bezems vegen schoon en 6 mensen in 3 jaar tijd met verschillende functies, is niet zo opzienbarend.
Het KWPN zou er goed aan doen om IDS duidelijkheid te geven.
sarabande schreef:Reactie was op het zeer gekleurde stuk dat er stond.
Verkerk keurde niet alleen in Gelderland en Overijssel, maar ook in andere provincies en hij was allesbehalve geliefd.
Dat is niet alleen mijn mening of gebaseerd op een jurering van mijn paarden, hij heeft nooit een paard van mij gekeurd.
sarabande schreef:Reactie was op het zeer gekleurde stuk dat er stond.
Verkerk keurde niet alleen in Gelderland en Overijssel, maar ook in andere provincies en hij was allesbehalve geliefd.
Dat is niet alleen mijn mening of gebaseerd op een jurering van mijn paarden, hij heeft nooit een paard van mij gekeurd.
weule schreef:sarabande schreef:Reactie was op het zeer gekleurde stuk dat er stond.
in andere provincies was hij 1 van de juryleden. hij keurt ze niet alleen....
dus je hebt er zelf niet mee van doen, maar 'van horen zeggen' reageer je erop...
weule schreef:is JOU mening, over wat jij GEHOORD hebt van anderen..., ik heb persoonlijk nooit problemen gehad met zijn manier van jureren..., en ook weinig negatieve dingen over hem meegemaakt.
weule schreef:is JOU mening, over wat jij GEHOORD hebt van anderen..., ik heb persoonlijk nooit problemen gehad met zijn manier van jureren..., en ook weinig negatieve dingen over hem meegemaakt.
TICKELS schreef:Jaques Verkerk was idd geen graag geziene man. Hij was wel heel erg streng met het beoordelen op de merriekeuringen.
Er zijn genoeg voorbeelden bekend om in andere provincies dan Overijssel en Gelderland naar de keuringen te gaan.
Ik ken er veel van hier die naar Groningen, Friesland, Limburg en Brabant gaan.
Dat is tevens de reden waarom ik mijn paarden nog nooit hier naar de keuring heb gedaan.