Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
carolalisa schreef:ik vraag me af of er uiteindelijk (als de pony 3 is) niet veel te hoge eisen worden gesteld aan het kind. ik bedoel hij is pas 11 en vaders ziet een grote toekomst in de sport.
maar goed het is evengoed vreselijk. het zal je maar overkomen dat je naar je paard gaat en hij is verdwenen. hoop dat hij snel weer terecht is
de zinsbouw is ook niet optimaal inderdaad. Moest ook 3 keer lezen voordat ik het begreep.Silviabol schreef:haha je kunt lezen dat het een belgisch bericht is, guttegut wat een belgisch woordgebruikde zinsbouw is ook niet optimaal inderdaad.
)LindyH schreef:Silviabol schreef:haha je kunt lezen dat het een belgisch bericht is, guttegut wat een belgisch woordgebruikde zinsbouw is ook niet optimaal inderdaad.
Voor Vlaams is het prima in orde hoor. Het is maar net wat je gewend bent.
Ik vind het juist mooi dat het Vlaams ook in de media nog echt gebruikt wordt, en niet alleen ABN met een Vlaams accentje (wat je in de krant dus niet eens zou zien). Ik vind het niet netjes om daar neerbuigend of lacherig over te doen, zeker niet gezien het grote aantal Vlamingen hier op bokt. (sorry, heel erg off-topic, maar ik moest het als Neerlandica even kwijt.)
Nu maar hopen dat de pony snel terecht is.
900 verdwenen paarden lijkt mij wel heel erg veel. Als dat waar is dan hadden ze dat al wel wat eerder aan de grote klok mogen hangen. Ik was vorige week nog met mijn paard in België en ik had zoiets wel graag willen weten.
humpy1 schreef:carolalisa schreef:ik vraag me af of er uiteindelijk (als de pony 3 is) niet veel te hoge eisen worden gesteld aan het kind. ik bedoel hij is pas 11 en vaders ziet een grote toekomst in de sport.
maar goed het is evengoed vreselijk. het zal je maar overkomen dat je naar je paard gaat en hij is verdwenen. hoop dat hij snel weer terecht is
Volgens mij bedoelen ze de pony.
Hopen dat de pony snel terug is.
Silviabol schreef:haha je kunt lezen dat het een belgisch bericht is, guttegut wat een belgisch woordgebruikde zinsbouw is ook niet optimaal inderdaad. Moest ook 3 keer lezen voordat ik het begreep.
Cayenne schreef:__Lotte schreef:Idd, 900??? En geen enkele teruggevonden?
Ik neem aan dat bokker Adri daar wel meer over weet.
(over de cijfers dan he)