Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hilden1971 schreef:Dubbel gevoel. Leuk al die export goed voor de grote jongens om weer hun zakken te vullen maar dan wel naar een land waar je als mens niet eens een mening mag hebben. Zal mij benieuwen hoe we daar met beestjes omgaan. Na tien jaar weer zielige reclames voor brooke hospital maar dan in China. En wij domme Hollanders maar weer praten over hoe zielig het wel niet is. Ik snap dat er handel moet zijn, en dus is dit een mooie manier om het teveel aan paarden door te schuiven naar een werelddeel waar ze ipv hond binnenkort paardenvlees serveren.

sarabande schreef:Complimenten dat het KWPN de laatste tijd echt gericht aan afzetbevordering doet.
Dat zijn goede berichten voor de fokkers, en er zitten inmiddels ook Nederlanders die de boel daar begeleiden.
De laatste OS in aanmerking nemende wil China op alle fronten meedoen, het is alleen maar goed dat ze daarvoor Nederlandse paarden kiezen en reken maar dat die zeer goed verzorgd worden.
Hilden ze zoeken geen afgekeurde hengsten![]()
![]()
Citaat:Dus voor dat handjevol paarden trekt het KWPN een heel budget uit? Ik vind het niet kunnen. Ze kunnen beter proberen om het KWPN nog meer te promoten in Amerika want daar doen het Oldenburg en Hannover het een stuk beter.
MLoeser schreef:Ik vind het niet eens zo'n verkeerd idee. En ik denk al helemaal niet dat ze verwaarloost als vleesproduct zullen eindigen. De Chinezen zetten alleen hele goede paarden op transport: Totilasjes en Parzivalletjes in spe zullen we maar zeggen. Die dieren krijgen echt wel de verzorging die ze nodig hebben. Alleen al omdat de aanschaf en reiskosten een godsvermogen kosten.
sarabande schreef:Complimenten dat het KWPN de laatste tijd echt gericht aan afzetbevordering doet.
Dat zijn goede berichten voor de fokkers, en er zitten inmiddels ook Nederlanders die de boel daar begeleiden.
De laatste OS in aanmerking nemende wil China op alle fronten meedoen, het is alleen maar goed dat ze daarvoor Nederlandse paarden kiezen en reken maar dat die zeer goed verzorgd worden.
Hilden ze zoeken geen afgekeurde hengsten![]()
![]()
stoffel schreef:Wanneer daar een Chineesje gaat presteren met een Kwpner zal de hele wereld zeggen dat moet een goed paard zijn want er is nog nooit een chinees geweest die rijden kon, dat is meer reclame dan 100 recreatie paarden in Engeland