Imke in het zweet in Papendal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Imke in het zweet in Papendal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 08:39

www.academybartels.nl

Gisterenmiddag was Imke op Papendal aanwezig om hier haar periodieke fysieke training te volgen onder deskundige begeleiding van JSC Sport en NOC*NSF . Conditie trainingen, kracht trainingen een sportmassage, dit alles tijdens een 3 uur durende training waarin het Rabo Talententeam en senioren A kaders minimaal een keer per maand aan onderworpen worden.

Imke: "Pittig maar heel erg goed en zeker ook erg leuk!. Ik ben een sportief type dus ik hou er wel van om me flink in het zweet te werken. Sporten naast het rijden is voor mij heel erg belangrijk. Zelf loop ik wekelijks hard en probeer ik ook een keer in per week te gaan zwemmen. Alleen dan kan ik de belasting van de hele dag paardrijden aan. Als ik dat niet doe krijg ik onherroepelijk last van mijn lijf. Dat we van de KNHS de mogelijkheid hebben om nu regelmatig onder deskundige begeleiding te trainen is echt super! De trainers zijn proffesionals en zij zien meteen waar de zwakke punten zitten. Ik krijg goede adviezen tijdens de training ook voor thuis.

Klik hier voor een filmpje.