Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bomba schreef:Ik vond Ucelli T absoluut het gaafste paard wat er bij liep! Hij moge dan misschien niet zo spectaculair zijn als Totilas, maar wát een beest. Zoveel schwung en gummi, echt een prachtige verschijning met briljante onderdelen in de proef.
Vond de 72% van Marlies van Baalen zeer onterecht trouwens... Phoebe was de hele proef ontzettend gespannen en heeft vrij weinig goede onderdelen laten zien..

ze hing er de hele proef aan, en reed hem heel onrustig, met gigantisch veel spanning en een harmonica nekje 
) 
maar dat deed ik maar niet, had hij vast niet zo leuk gevonden. Maar was wel echt geweldig, boven verwachtingen!
wat een mens. Ook van te voren zat ze al de hele tijd met van die enorme 'spuit 11' opmerkingen tegen ons, dat we bak al open moesten doen VOOR het paard erin wilden (lijkt me duidelijk, ik ga niet wachten tot het paard bij A staat te wachten) en dezelfde opmerking voor als de kur af was, dat we dan de bakrand open moesten doen voor het paard er was, en argh ze was verschrikkelijk irritant. Deed me denken aan een stoffige professor van wie ik bij college altijd na een paar minuten al in een coma lig.
)