Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Nou nou, wat een hatelijke reactie.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat KWPN met de erkenning van Totilas ook direct dingen verzwijgt, of wel dan?

oOoKellyoOo schreef:mij lijkt niet dat kwpn er mee zou gaan sjoemelen dat zorgt voor ongeloofwaardigheid van het stamboek,
Ik vind het een mooi intressant paard,
ik denk dat je voor een dekking aardig wat neer komt te leggen, laats bij wereld draait door gaf de iegenaar al aan dat er hoog kosteplaatje aan kwam en dat alles selectief zou gebeuren, (wat hij er mee bedoelde is voor nog een beetje onduidelijk, )

Insider schreef:Tuurlijk,.... net als Lingh zeker die was ook gezond? maak zijn foto's maar eens openbaar.
Dan is het KWPN eerlijk bezig!
Ben benieuwd hoe dat verder zal gaan.
oOoKellyoOo schreef:Abeltje77 schreef:Is die dame op de foto nu zo groot of is Totilas helemaal geen grote?
Als het diezelfde meid is wat ik vorig jaar in het mecc zag, is ze iets kleiner als mij, dus tussen de 1,74 en 1,80 Totilas is niet zo heel groot
Insider schreef:Tuurlijk,.... net als Lingh zeker die was ook gezond? maak zijn foto's maar eens openbaar.
Dan is het KWPN eerlijk bezig!
.
Wat ik me dus afvraag, totilas is nu een jaar of 9? Hij word al een aardig tijdje als sportpaard gereden met hoge verwachtingen, staat op een harstikke luxe stal waar altijd wel een dierenarts aanwezig is en die paarden krijgen elk prikje en elk goedje..waarom is zo'n paard dan nog nooit rontgenologisch gekeurd? Stel nu dat er wel van alles aan zal mankeren? Of is hij ooit wel is gekeurd en is dit gewoon weer een herkeuring om te kijken hoe het er nu allemaal voorstaat?