Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
henkb schreef:ergens meen ik gelezen te hebben dat Sönke Lauterbach koel heeft gereageerd door te stellen dat een massaontslag bij de FN nog niet voldoende zou zijn om een van Paul's dure veilingpaarden te bekostigen
hilden1971 schreef:henkb schreef:ergens meen ik gelezen te hebben dat Sönke Lauterbach koel heeft gereageerd door te stellen dat een massaontslag bij de FN nog niet voldoende zou zijn om een van Paul's dure veilingpaarden te bekostigen
Das waar, maar neemt niet weg dat Duitsland de hete adem voelt van andere stamboeken die aan de top komen of gaan komen. Het is daar een heel andere handel gelet op het belang van de staat in hengsten dan bv hier in Nederland. Dus al met al een redelijke opmerking van Paul als het hier betrekking op zou hebben.
henkb schreef:Paul heeft natuurlijk wel een punt en ziet het grote gevaar waarschijnlijk zelf al jaren, maar vaart er zichtbaar zelf heel goed bij doordat veel paarden bij hem weggaan naar het buitenland, veelal inclusief ruiter door hemzelf nog opgeleid. Volgens mij heeft hij alleen nog maar Spekkie die voor hem rijdt. Vergelijk dat eens met Ellen Schulten Baumer