Amerikaanse man heeft opnieuw seks met paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Amerikaanse man heeft opnieuw seks met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 15:51

www.spitsnieuws.nl

Een man die in 2005 deelnam aan een seksorgie met paarden blijkt zich nog steeds niet te kunnen beheersen; hij heeft opnieuw een paard misbruikt. James Tait (58) uit de Amerikaanse staat Tennessee is nu aangeklaagd voor zware dierenmishandeling.

In 2005 filmde Tait hoe een van zijn vrienden seks had met een paard. Die vriend overleed later aan interne verwondingen. Bij huiszoekingen werden destijds meer dan honderd video's aangetroffen waarin Tait en zijn kompanen seks hebben met dieren. Tait kwam destijds weg met een boete van 300 dollar voor het inbreken op de boerderij waar de orgie plaatsvond

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:52

Hij mag ook wel sterven aan interne verwondingen! ~~}>

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:53

Tja, sommige mensen leren het nooit, triest...

hlwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:53

Er zijn helaas idiooten op de wereld. Mag wat mij betreft worden opgesloten.

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:56

Ik heb dat filmpje van die vriend wel is gezien volgens mij. Paar vriendinnen en ik hebben ons toen der tijd ook afgevraagd hoe zoiets kon. Nou niet dus als hij is overleden.
Mensen die dieren voor sexs gebruiken hebben in mijn ogen een hoop rechten verspeeld en mogen heel lang opgesloten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 16:00

Sammie schreef:
http://www.spitsnieuws.nl

Een man die in 2005 deelnam aan een seksorgie met paarden blijkt zich nog steeds niet te kunnen beheersen; hij heeft opnieuw een paard misbruikt. James Tait (58) uit de Amerikaanse staat Tennessee is nu aangeklaagd voor zware dierenmishandeling.

In 2005 filmde Tait hoe een van zijn vrienden seks had met een paard. Die vriend overleed later aan interne verwondingen. Bij huiszoekingen werden destijds meer dan honderd video's aangetroffen waarin Tait en zijn kompanen seks hebben met dieren. Tait kwam destijds weg met een boete van 300 dollar voor het inbreken op de boerderij waar de orgie plaatsvond

Ik snap er eerlijkgezegd niks van maar wil er liever ook niet eens over nadenken want dat maakt me kotsmisselijk (het idee alleen al). :r Want, als die man overleden is aan inwendige verwondingen, dan moet dat paard dus... Maar hoe kan dat dan want hoe kan een paard nou op een mens willen??? *** ..........

*walg*

:r

Droen

Re: Amerikaanse man heeft opnieuw seks met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:34

Nee, beter niet teveel over nadenken. Maar wellicht heeft dat paard toch eens flink van zich af geslagen (en terecht) en dat ie daarom wat inwendige probleempjes had. Opsluiten of afhakken die hap!