Gisteravond is Jos Bruggink aan een hartstilstand overleden. Reanimatie mocht niet meer baten. Jos Bruggink is de vader van springruiters Gert-Jan Bruggink en Marleen Bruggink. Zelf was Jos Bruggink ook verdienstelijk actief in de paardenspringsport, ook hield hij zich graag bezig met de fokkerij en handel. Jos Bruggink en zijn vrouw Marian waren samen eigenaar van Bruggink Meubelen.
Heel veel sterkte en gecondoleerd voor de nabestaande...
FriesWytske
Geplaatst: 05-10-09 19:24
Veel te jong.
Nabestaanden gecondoleerd
Talsha
Geplaatst: 05-10-09 19:25
Het is echt verschrikkelijk... Het is echt onvoorstelbaar!! Niemand kan het nog geloven. Het is zo raar op stal nu... Echt niet te bevatten. Gisteren nog met hem gesproken en vanmorgen kwam ik op stal en kreeg ik te horen dat er iets ergs gebeurd was. Jos is gisteren avond overleden... Dan is niks meer echt belangerijk.
En echt totaal uit het niks
Jos, We missen je! Het ga je goed...
knooopje
Geplaatst: 05-10-09 19:25
ik hoorde het vanmorgen al vreselijk! zo jong en nog vol in het leven,gewoon weggerukt. heel veel sterkte fam bruggink.
Ook hier bereikte ons dit slechte nieuws zondagavond... Erg onbegrijpelijk... hij was nog zo druk met vanalles... Er zijn geen woorden voor... Donderdag de avondwake...zal wel heel druk worden...