Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:mwah, erg succesvol vind ik het niet. IMO bereik je enkel de mensen die er sowieso wel gekomen waren met dat talentenplan.
dat gevoel deel ik met je.....
maar het zijn allemaal ruiters met meer dan voldoende middelen om zonder het talentenplan ook de top te bereiken
Citaat:Op gespierde, glanzende hengsten en merries zaten ruiters en amazones met buikjes, kraaienpootjes en grijze haren

miep1979 schreef:In het bovenstaande rijtje is er 1 naam bij waarvan ik denk ja het was een goede kruiwagen voor hem en dat is gert jan bruggink maar goed die had natuurlijk een waanzinnig goed paard aan ....... (kan niet op de naam komen)
Ik deel trouwens het gevoel wel dat het talentenplan tegenwoordig het doel voorbij schiet. Het doel was toch opsporen en stimuleren van talent. Als je talenten gaat zoeken op het hoogste niveau is het makkelijk zoeken... Ik denk dat er nog genoeg talent rondloopt op het niveau daaronder maar deze niet de kansen krijgen om hun talent optimaal te benutten. Anne_GTI schreef:miep1979 schreef:In het bovenstaande rijtje is er 1 naam bij waarvan ik denk ja het was een goede kruiwagen voor hem en dat is gert jan bruggink maar goed die had natuurlijk een waanzinnig goed paard aan ....... (kan niet op de naam komen)
JoëlIk deel trouwens het gevoel wel dat het talentenplan tegenwoordig het doel voorbij schiet. Het doel was toch opsporen en stimuleren van talent. Als je talenten gaat zoeken op het hoogste niveau is het makkelijk zoeken... Ik denk dat er nog genoeg talent rondloopt op het niveau daaronder maar deze niet de kansen krijgen om hun talent optimaal te benutten.

amaze schreef:Citaat:Op gespierde, glanzende hengsten en merries zaten ruiters en amazones met buikjes, kraaienpootjes en grijze haren
So what ! ....is daar iets mis mee dan ?![]()
En idd ;er moest maar eens meer aandacht besteed worden aan de talentvolle ruiters en amazones die van huis uit minder goed bedeeld zijn, en het met eenvoudige paarden/ponys moeten doen.Die vallen in zo'n talentenplan niet op.
Talonius schreef:Als je eens wist hoeveel geld erin gepompt wordt door de Rabo om voor zoveel ruiters de wintertrainingen etc. te kunnen verzorgen en daarnaast krijgen ze verschillende trainingen, ook voor persoonlijke ontwikkeling. Wees blij dat er zo'n sponsor is voor de paardensport!!
Talonius schreef:..of je paard is niet getalenteerd genoeg ....Ik vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat de rest geen kans maakt, want er wordt gescout op de regiokampioenschappen en ook daar heeft iedereen net zoveel kans om te winnen. [u]Als je daar buiten de top zit, tja dan ben je (op dat moment) nu eenmaal niet goed genoeg.
nu kun je wel raden wie er door gingen 
maar ik denk gewoon niet dat je uit 1 zo'n dag een talent kunt pikken
troi schreef:Heel mooi hoor dat de jongeren kansen krijgen maar ik vindt dit verhaal wel erg negatief tov de oudere garde.. Ben je tegenwoordig uitgerangeerd als je grijze haren hebt ondanks dat je ontzettend goed kunt rijden?? Wat een onzin zeg!
(geintje hoor, maar het blijft een Telegraaf reporter...)amaze schreef:Citaat:Op gespierde, glanzende hengsten en merries zaten ruiters en amazones met buikjes, kraaienpootjes en grijze haren
So what ! ....is daar iets mis mee dan ?![]()
En idd ;er moest maar eens meer aandacht besteed worden aan de talentvolle ruiters en amazones die van huis uit minder goed bedeeld zijn, en het met eenvoudige paarden/ponys moeten doen.Die vallen in zo'n talentenplan niet op.
CCCCorine schreef:En ik blijf het verbazingwekkend vinden dat de Rabobank met name geld pompt in mensen die er al in kunnen zwemmen of die van huis uit toch al alles meehebben om aan de top te komen.
ripoboe schreef:ze zouden is een paar van die glanzende paarden te beschikkingen moeten stellen aan de mensen die minder bedeeld zijn. En allemaal een proefje moeten rijden met het zelfde getalenteerde paard. kijken wie er nou echt talent heeft. Helaas draaid onze sport mi te veel om geld!!!
en bulck, het valt niet mee om een kampieonstitel te winnen met je huis en tuin pony, en als je ouders niet het geld hebben om je voor 65 euro per uur iedere week te laten lessen. En die meisjes en jongens kunnen echt wel rijden en talent hebben maar zullen nooit vlammen!!!
Met tennis, turnen en zwemmen liggen de maandelijkse kosten toch een stuk lager!