Op Zaterdag 26 september ging ik met de paardjes naar het NK om aan de Barrelrace deel te nemen. Dit werd gehouden in Marienheem en er deden 8 deelnemers mee in dit onderdeel.
Ik was best zenuwachtig maar ik heb toch goed kunnen genieten van dit zeer goed georganiseerde evenement. Met mijn 14 jaar was ik de jongste deelnemer in de Barrelrace. Met Dreamer had ik de snelste tijd maar jammer genoeg waren onze turns net te kort zodat we 2 tonnen omgooiden, maar met de strafsecondes was ik nog op de 6e plaats geeindigd.
Met Bo werd ik 4e, waar ik heel tevreden over was want wij zijn pas met trainen op de barrels begonnen. Met Red ging het vol gas en ze gaf alles. Met een snelle tijd in de 15 seconden werden we Nederlands kampioen. Niet alleen ik maar ook mijn moeder en de eigenaren van de paardjes zijn apetrots.
Regina Gerrits werd 2e met Black stallone en Jlse van Rij werd 3e ook een super prestatie.
Verder was het NK een super ervaring die ik niet had willen missen. Nu gaan we druk trainen voor de Wereldcup in November in Italie.
Wouw, wat een nette prestatie! Gefeliciteerd en veel succes tijdens de wereldcup in Italie
QueenD
Geplaatst: 04-10-09 07:58
Zijn hier geen foto's van ?? Wat een super prestatie zeg, ik kwam net te laat binnen voor dit onderdeel en daar baal ik van . Alvast veel suc6 voor je deelname in Italie.
Blanket
Geplaatst: 04-10-09 08:35
Proficiat meis, heel veel succes in Italie!
XXleonieXX
Geplaatst: 04-10-09 09:47
Gefeliciteerd
veel succes in Italie!
Marlies1
Geplaatst: 04-10-09 11:26
Wat een ontzettend knappe prestatie, zeker als je nog maar 14 bent! Van harte gefeliciteerd!! Een actiefoto bij het artikel zou leuk zijn!