Inwoner Bunne verdacht van doden paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Inwoner Bunne verdacht van doden paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 11:54

http://www.dvhn.nl / www.nu.nl

Een 53-jarige inwoner van Bunne wordt ervan verdacht met geweld zijn eigen paard gedood te hebben.

De politie hield hem vrijdagavond aan toen hij onder invloed van alcohol verkeerde. Hij is voor verhoor ingesloten. Hoe het dier precies is omgebracht, wil de politie nog niet zeggen.

Buurtgenoten uit het Drentse dorp zagen het verminkte dier buiten de stal liggen en schakelden de politie in. Dat heeft een politiewoordvoerster zaterdag bekendgemaakt.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 12:42

Sammie schreef:
http://www.dvhn.nl / http://www.nu.nl

Een 53-jarige inwoner van Bunne wordt ervan verdacht met geweld zijn eigen paard gedood te hebben.

De politie hield hem vrijdagavond aan toen hij onder invloed van alcohol verkeerde. Hij is voor verhoor ingesloten. Hoe het dier precies is omgebracht, wil de politie nog niet zeggen.

Buurtgenoten uit het Drentse dorp zagen het verminkte dier buiten de stal liggen en schakelden de politie in. Dat heeft een politiewoordvoerster zaterdag bekendgemaakt.

http://www.nu.nl/algemeen/2094600/dronk ... paard.html

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 13:11

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4985 ... ard__.html

Citaat:
Man doodt paard BUNNE - De politie heeft vrijdagavond een 53-jarige man uit Bunne opgepakt, omdat hij met geweld zijn paard zou hebben gedood. Buurtgenoten uit het Drentse dorp zagen het verminkte dier buiten de stal liggen en schakelden de politie in. Dat heeft een politiewoordvoerster zaterdag bekendgemaakt.

De eigenaar verkeerde onder invloed van alcohol. Hij is voor verhoor ingesloten. Hoe het dier precies is omgebracht, wil de politie nog niet zeggen

Winged

Re: Inwoner Bunne verdacht van doden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 17:29

Moderatoropmerking:
Als er iets mis is met het artikel / al dan niet volledig is mogen jullie of de nieuwsredactie pb-en of op de TeMknop drukken. In het topic geldt het namelijk als offtopic en worden de berichten verwijderd. :)

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:08

ik las het net op nu.nl.
snap je toch niet dat er mensen bestaan die hun paard vermoorden in een kwade dronk?
arme paard wat zal die op een pijnlijke manier aan zijn eide gekomen zijn,aangezien ze hem verminkt buiten de stal zagen liggen.

Buuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:15

Gatver ik las net dit bericht. Het is nog vlak bij mij in de buurt ook. Ben heel benieuwd of we ook daadwerkelijk te horen krijgen wat er nu precies is gebeurd en dan bedoel ik niet de details. Maar of het echt moord is of een ongeluk. Wie doet zijn paard nou zoiets aan!
Als die man echt zijn paard heeft vermoord hoop ik dat er zeker een passende straf boven zijn hoofd hangt.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 17:19

Wat een @@@%#%#%!!!!!!!!!!!! Ik het DVHN zelf staat dat het een manege-eigenaar is...........Als hij het echt heeft gedaan kan hij zijn manege wel sluiten en terrecht! Ik zou mijn paard daar accuut weg halen.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 17:22

Manege in Bunne? Volgens mij is er helemaal geen manege in Bunne. Ik ben wel benieuwd wie het is (ik woon er in de buurt)......

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 17:27

Het is idd geen manege, maar staan wel heel veel paarden ;)

Idd belachelijk dat iemand het in zijn hoofd haalt zoiets te doen... :n

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 17:29

Tja, bij sommige mensen verbaast niks je meer....... hoe triest dat ook is........

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 17:34

Wat een idioot :n
Zo iemand mogen ze van mij stenigen hoor :(

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 17:35

O my god !
Gaat meteen mistid(mirthe) waarschuwen.
Dat was mijn eerste gedachte aangezien zij daar woont. misschien weet zij het fijne van de zaak.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 17:47

magic_lover schreef:
Het is idd geen manege, maar staan wel heel veel paarden ;)

Idd belachelijk dat iemand het in zijn hoofd haalt zoiets te doen... :n

Ik kon me ook geen manege in Bunne voorstellen. Dacht misschien van een andere manege en dat hij in Bunne woonde ofzo. Maar een pensionstalling. Maakt niets uit, dan nog zou ik mijn paard daar alaminuut weg halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 17:50

he gatsie, wat zijn er toch ook rare mensen.. ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat dan gedaan heeft...

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:49

Ik ken de persoon en de stal... Wat een verhaal, zo zielig. Het was nog maar een enter. Ik ken het verhaal maar van 1 kant, dus ga hier niet vertellen wat ik heb gehoord... Maar dat die vent niet deugt lijkt me duidelijk. Arm paard!!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:56

Vreselijk! paarden kunnen niet hun baasje kiezen, zo zie je maar.. dat een paard het slecht kan treffen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 21:51

Vreemd weer, al die oordelen, op basis van een bericht met minimale info.

Er is totaal niets bewezen...... opmerkingen over "stenigen" lijken mij dan ook veel te ver gaan :=

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 12:03

Yamcha schreef:

Er is totaal niets bewezen...... opmerkingen over "stenigen" lijken mij dan ook veel te ver gaan :=

Tja, als je de persoon in kwestie kent word je wel wat harder in je oordeel.......

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 12:05

Houd het tot het tegendeel bewezen is maar op een ongeluk; dier is na overlijden waarschijnlijk naar de weg gesleept om opgehaald te worden. Dan volgen de verhalen vanzelf...........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 21:02

Roxx schreef:
Yamcha schreef:

Tja, als je de persoon in kwestie kent word je wel wat harder in je oordeel.......

Dat slaat dus echt nergens op, iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat is hier niet het geval.

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 10:17

Is zo, maar er spelen meer zaken dan alleen maar het doden van een paard, hoe triest dit ook is!! En Roxx dat moet jij ook weten toch???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:52

Geef dan even opening van zaken, niet van alles suggereren/insinueren, maar niet zeggen waar het over gaat.