Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goeroe schreef:Nou, dat mag kort door de bocht zijn, maar als je niet met zo'n ding kunt rijden heb ik ook liever dat je weer gaat fietsen of lopen. Misschien was het wel iemand die het E-rijbewijs er gratis bij kreeg, gelukkig gaat dat tegenwoordig niet meer zo.
goeroe schreef:Natuurlijk wel, maar ik ben nog nooit doorgereden na een ongeluk. Als je merkt dat het niet helemaal soepel ging kijk je toch even?Die spiegels zitten er toch niet voor niets op?!
quintusgl schreef:Kan me niet voorstellen dat de bestuurder bewust is doorgereden. Jammer dat er meteen weer van het slechst van de mens word uitgegaan. voor hetzelfde geld had het 9-jarige jongetje geen licht op de fiets, of was de tegenligger degene die afweek van zijn eigen route en daardoor moest de trailer opzij (als je nl het fietspad opmoet lijkt het mij niet dat je dan teveel op de tegemoetkomende baan zou zitten, dan zit het fietspad in het midden nl) weet niet of die er is daar, maar elk verhaal heeft 2 kanten. er zijn veel dingen mmogelijk waardoor dit is gebeurd, dus denk eerst na voordat er meteen met modder richting bestuurder wordt gegooid.
jury schreef:En jullie hebben nooit eens een situatie meegemaakt in het verkeer waarbij je dacht:
Oeps dat heb ik verkeerd ingeschat, gelukkig dat mijn medeweggebruiker op mijn fout anticipeert anders was het echt fout gegaan?
DendroFleur schreef:Reden de fietsers naast elkaar? Heb zo namelijk ook wel eens een fietser tegen mijn trailer gehad. We hebben hier smalle wegen en ik ging inhalen. Ze gingen dichter op elkaar rijden maar nadat ik met mijn auto voorbij was, gingen ze weer van elkaar af. Toen had ze een zere hand. Ben ook niet gestopt, wel in mijn spiegel gezien!
Vraag me wel af of de jongen echt door de trailer omver gereden is om zelf een slinger heeft gemaakt aangezien het overige verkeer ook is door gereden. Dit verhaal komt maar van 1 kant.
DendroFleur schreef:Reden de fietsers naast elkaar?