Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s0173957 schreef:Heb je de Kür van de seniors gezin?
Van de Juniors was ik aangenaam verrast, de Young Riders en pony's heb ik niet gezien.
De Seniors, dat was gewoon een schande voor een Nationaal Kampioenschap, paarden die nog niet eens kunnen passageren, laat staan piafferen etc...
En Jeroen (waarbij ik les pak) z'n Kür was ook écht niet goed, maar dat vond hij waarschijnlijk zelf ook wel, hem kennende...
s0173957 schreef:op die manier is u mening ook beter aanvaardbaarderKijk, ik breek Claudia Fassaert zeker niet af, ze was verdiend 2de en ik ben blij nog eens nieuwe conbinaties te zien die het best goed doen, net hetzelfde met Fanny Verliefden. Maar kom met zo'n proeven Internationaal buiten en je kan écht niet mee, nog niet bijna. Die 73% voor Jeroen in de Kür was er trouwens ook zwaar over vind ik persoonlijk, de jurering was veel te genereus qua punten.
Ik wil geen namen noemen, maar als ik 2 combinaties zie rijden die écht zelfs nog geen passage kunnen... tja, dan vind ik het zielig en als jij vindt dat dit het algemene niveau moet zijn van een BK, ik niet...
Dus interpreteer een mening niet als een directe aanval, want dat was het zeker niet.
s0173957 schreef:Het niveau was eigenlijk beschamend, al heb ik wel alleen de Kür gezien.
Jeroen was ook helemaal niet op niveau in de Kür, maar Apollo was gewoon doodop na 3 dagen achter elkaar te moeten lopen.