Een jeugdbende heeft in het Colombiaanse Cartagena tijdens een overval op een lokaal kindercircus een ezel verkracht.
De overvallers stalen onder meer circusattributen, kassa-opbrengsten, make-up en geluidsapparatuur. Daarnaast moesten diverse acrobaten hun kleding afstaan. Maar dat was blijkbaar niet genoeg.
De bende heeft, tot grote verontwaardiging van de circusmedewerkers, ook de enige aanwezige vrouwtjesezel verkracht. Ezelin Paola werd door de jongens om beurten misbruikt. Toch is dit in delen van Colombia 'de normaalste zaak van de wereld'. Het is een publiek geheim dat jongens in het Zuid-Amerikaanse land hun eerste seksuele ervaring met ezels hebben.
Vorig jaar richtten twee broers uit Sincelejo zelfs een ezelinnenbordeel op. En volgens henzelf doen ze daar goede zaken mee.
De politie is intensief op zoek naar de jeugdbende. Circus 'El Triunfo' hoopt van de lokale bevolking steun te ontvangen, zodat de voorstellingen toch nog door kunnen gaan. Dat meldt Colombia Reports.
GAT-VER-DAR-RIE!!!! Ik heb er helaas géén andere woorden voor! Ik hoop maar dat andere ezels hen later als ze dat weer doen flink in de klokkenspellen trappen!
upendo
Geplaatst: 25-09-09 20:58
Goh.
Das weer eens wat anders dan een gewoon bordeel.
Vast een mexicaans griepje opgelopen ergens dat verkeerd is uitgevallen.. Toch een groter risico, zo dicht bij Mexico..
Wat lopen er toch veel gekken rond op deze wereld!! En het is normaal dat in delen van Colombia jongens hun eerste seksuele ervaring met ezels hebben. Dat is toch wel heel erg!
O my god. Heb echt het gevoel dat je wel ontzettend wanhopig moet zijn om een ezellingbordeel op te richten. Zowiezo dat zo iets normaal is. Geen woorden voor.
Cadaz
Geplaatst: 27-09-09 11:19
gadverdamme ik snap echt niet dat mensen dat willen die mensen sporen toch echt niet!!!!!!!