Eindelijk een medaille voor eventingamazone Karin Donckers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Eindelijk een medaille voor eventingamazone Karin Donckers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 07:39

www.galop.be

Karin Donckers vertrekt na haar gouden BK medaille met een goed gevoel naar het EK in Fontainebleau.

'Enkele weken voordien reed ik al een goede cross in Burghley en na het BK groeide het zelfvertrouwen,’ weet Karin Donckers, met voorsprong de beste eventingamazone van België, van de wereld zelfs, al heeft ze dat nog nooit kunnen vertalen in een medaille op een internationaal kampioenschap.

Top acht is ze altijd waard, al blijft haar honger groot : ‘ik wil zo graag eens die medaille. Alles moet eens meezitten dat ene weekend, want die top acht plaatsen zijn onderling verwisselbaar.’

Het Belgisch team bestaat naast Karin Donckers (Gazelle de la Brasserie) uit Carl Bouckaert (Rampant Lion), Virginie Caulier (Kilo), Constantin Van Rijckevorsel (Our Vintage) en Joris Vanspringel (Bold Action).

petraaken

Re: Eindelijk een medaille voor eventingamazone Karin Donckers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:28

Ik duim ook dat ze eens die medaille wint maar er moet nog altijd gereden worden. Het paard kan nl zijn offdagen hebben.

_Antikana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 10:27

Hier nog eentje die meeduimt... Maar inderdaad, je werkt nog steeds met dieren die een eigen wil en een karakter hebben. Ook zij kunnen een slechte dag hebben of gewoon eens zin om te klieren. dan mag je nog de beste amazone zijn, dan haal je nooit het beste uit je paard.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:51

hop hop hop onze karin naar de top ;-)