Nadine Capellmann met spoed naar ziekenhuis door bijensteek.
Nick Skelton, de beste Britse springruiter van dit moment, is afgelopen weekend met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
De eenenvijftig jaar oude Skelton was van de partij tijdens de Nations Cup landenwedstrijd in Barcelona op zondag, toen hij zich plotseling ziek voelde en naar het ziekenhuis moest voor een aantal tests.
Wat de oorzaak van zijn toestand was, is nog niet bekend. De springruiter moest s'nachts in het ziekenhuis blijven ter observatie. Op dit moment gaat het redelijk met de springruiter. De verwachting is dat Nick binnen 24 uur weer terug naar Engeland kan.
De Duitse amazone Nadine Capellmann kreeg in Donaueschingen een allergische reactie op een bijensteek en moest eveneens met spoed naar het ziekenhuis voor behandeling.
Ze maakte het daarna prima maar mocht door de medicijnen niet meer deelnemen aan de wedstrijd.
Phoe, schikken. Wel een vaag bericht, plotseling ziek voelen en dan naar het ziekenhuis moeten? Er zal wel meer aan de hand zijn, hopen dat het snel beter met hem gaat.
Wow, ik schrok me kapot! Hopelijk kan hij zo snel weer terug naar huis, en is het niks ernstigs...
RiderLiza
Geplaatst: 22-09-09 16:05
Nick, wordt maar weer snel beter! Maar dat Nations Cup-zinnetje vind ik vaag.. volgens mij was er helemaal geen engels team tijdens die NC.. maar goed, zal wel aan mij liggen
Jeetje wat sneu, komt vast snel weer goed! Volgens mij was er wel een engels team en reed Nick Skelton ook echter Engeland is na deze wedstrijd wel gedegradeerd.