Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoezo ik wist al langer dat je kinderen NOOIT 'alleen' mag laten als er ook maar een paard in de buurt kan komen?
Bij de titel alleen kreeg ik het al koud....
bedouin schreef:Onbegrijpelijk eigenlijk, onze kleine pup sleept altijd iets te eten mee richting paarden en gaat vlak naast hen liggen sabbelen en eten en de honden liggen gewoon languit te slapen, met de ogen dicht waar de paarden lopen. Nooit hoor ik gekrijs dat er een paard op een hond staat.
Een verschrikkelijk en tragisch incident, denk ik dan bij het lezen van dit bericht.
KoudbloedKim schreef:Traber: Lomp paard??? Lompe ouders!!![]()
Kom op zeg, dat ze de lengte van het touw verkeerd hebben ingeschat dat kan nog.
Maar dit noem ik pas bewust risico's nemen.
KoudbloedKim schreef:Ik vind het een bewust risico, omdat paard + baby op de grond gewoon geen goede combinatie is.
Dat snapt ieder logisch mens toch.
Natuurlijk hebben ze een grote fout gemaakt en natuurlijk is het ook vreselijk voor de ouders om met zoiets de rest van je leven mee door te moeten lopen.
Maar je zet je beeb toch ook niet langs de kant van de snelweg omdat hij de langsrijdende auto's zo leuk vindt??
Lang niet alle paarden zetten bewust hun pootjes neer en misschien liep het paard wel achteruit of opzij.
Ga jij maar eens in een longeerbak liggen met een paar paarden erin en ik durf te wedden dat ze echt niet bewust hun pootjes neer zetten.