Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Judje schreef:Inderdaad super!
Mij lijkt het ook zo gaaf om dat te kunnen en één ding scheelt: voldoende zadelmakers in de buurt om stage bij te lopen.
dresspaard schreef:Zinzi_jewel schreef:Eindelijk !!!!
Meer kan ik er niet van zeggen , maar hoop echt dat de echte vaklui hierdoor boven komen , en de prutsers ontmaskerd ...
`heeft mij iig al ruim 1500 euro gekost pruts zadelmaker .
Verdrietig genoeg lopen er ook tussen de 'echte vaklui' te veel prutsers rond!
Goldie schreef:Leuk, ben helaas niet op Horse Event aanwezig. Maar ga er vanuit dat dit terug te vinden is op internet
dresspaard schreef:Verdrietig genoeg lopen er ook tussen de 'echte vaklui' te veel prutsers rond!
Artistique schreef:Goldie schreef:Leuk, ben helaas niet op Horse Event aanwezig. Maar ga er vanuit dat dit terug te vinden is op internet
Ik neem aan dat er wel een verslagje op de site komt. Vind het leuk dat ze het bcp op Horse Event gaan presenteren (ik ken het al aangezien ik voor mijn stageopdracht deze vereniging heb geholpen met de oprichting).
@duChambre: een zadelmaker moet alles kunnen van hoofdstel tot het moeilijkste zadel wat er is.dresspaard schreef:Verdrietig genoeg lopen er ook tussen de 'echte vaklui' te veel prutsers rond!
Tsja waar vindt je de prutsers niet, in alles soorten werk heb je 'de vaklui' en 'de prutsers', zo kan de ene metselaar wel goed zijn werk doen en bakt de ander er niets van.
Door middel van een opleiding (met een diploma) kun je dit wel stukken verminderen, ik ben in ieder geval benieuwd naar de presentatie.