Het team dat als vierde eindigde in het Europees kampioenschap springen in Windsor komt ook aan de start in het met ruim twee miljoen Canadese dollars gedoteerde toernooi van Spuce Meadows in Calgary. De paarden zijn reeds vertrokken en kwamen zondagmiddag rond 13.25 uur (plaatselijke tijd) aan met een Boeing 747 van de Duitse maatschappij Lufthansa.
Woensdag 9 september is de eerste wedstrijd, op zaterdag 12 september is de landenwedstrijd en op zondagmiddag wordt de Grote Prijs verreden. Angelique Hoorn met Blauwendraads O'Brien, Marc Houtzager met Opium VS, Harrie Smolders met Exquis Walnut de Muze en Albert Zoer met Okidoki zullen hun best gaan doen om een goede greep te doen in de goed gevulde prijzenpot.
Ja vind ik ook! Ik was er vorig jaar! Waren de tickets maar niet zo duur he? Was je ook naar de Stampede geweest?
LovingTweety
Geplaatst: 07-09-09 12:26
Jup, 3 jaar terug wel. Ben er toen een maand geweest Overigens zijn wij in Mei nog geweest en gaan we in December weer Heb daar familie wonen in Calgary.
Ja ben even aan het checken hoever het vanaf het hotel is, volgens mij iets van 20-30 minuten. Ik kon vinden dat de kaartjes 30 dollar waren, maar als ze gratis zijn is het helemaal mooi