Tiendaagse paardenveiling morgen van start

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Tiendaagse paardenveiling morgen van start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 11:31

www.dehoefslag.nl

In Eibergen gaat tijdens de Auction X Days, de eerste tiendaagse paardenveiling van Nederland van start. Van 4 tot en met 13 september gaan chique exemplaren onder de hamer.

Verspreid over zeven veilingmomenten worden enkele honderden paarden van verschillende rassen, leeftijden en disciplines geveild, dus zowel dressuur– als springpaarden en van veulens tot fokmerries tot gereden paarden. De heer Ribbers is nauw betrokken bij de organisatie van de Auction X Days. ‘Het hoeft geen geheim te zijn dat de paardenwereld ook lijdt onder de economische crisis. Het initiatief is genomen om de paardenhandel te stimuleren. Ons aanbod is de grootste kracht van het evenement.’ Op de veiling zijn oonder anderen paarden van Stal Schockemöhle, Team Nijhof, De Watermolen, Stal Roelofs en De Bekelaar te bewonderen. Het eerste weekend is gereserveerd voor KWPN paarden. Zo gaan op zaterdag de betere dressuurpaarden van de hand. In het tweede weekend zullen Westfaalse en Rheinlandse paarden onder de hamer gaan van de bekende Duitse veilingmeester Bernd Richter. Door de integratie van diverse stamboeken hoopt de organisatie ook Duitsland en omringende landen aan te trekken.

yrsa_karlijn

Re: Tiendaagse paardenveiling morgen van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 11:57

Had nog gesolliciteerd voor dit event nadat ik een mail had gekregen waarin ze mensen vroegen om daar te werken, maar nooit meer wat van gehoord. Misschien ga ik volgende week even kijken, ben niet van plan met een paard thuis te komen, maar wel leuk om te kijken wat er allemaal rond hobbelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:41

yrsa_karlijn schreef:
Had nog gesolliciteerd voor dit event nadat ik een mail had gekregen waarin ze mensen vroegen om daar te werken, maar nooit meer wat van gehoord. Misschien ga ik volgende week even kijken, ben niet van plan met een paard thuis te komen, maar wel leuk om te kijken wat er allemaal rond hobbelt.

Hier precies hetzelfde!!

Vroeg me al af of nog wel doorging, verder erg weinig over gehoord.

fjordjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 15:35

Ik heb daar wel gewerkt, was echt heel leuk! Er waren heel aanmeldlingen geweest via eurohorsegrooms blijkbaar, maar ze hebben een selectie gemaakt van 15 personen. Ik geloof dat ze deze week nog wel wat extra mensen willen inschakelen. Anders moet je nog maar eens contact opnemen met eurohorsegrooms. Op de site kun je ook fotos zien van ons allemaal :D ..

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 16:59

ik ga mischien straks nog om 7 uur.
of morgen dan begint het om 2 uur,
ben tog om 1 uur uit dan ff naar stal en fiets ik een stukje verder en ebn er al :D.
ben vorige week nog wel geweest.

armlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:50

Ik ben er vrijdag en zaterdag geweest,
dinsdag had ik een sollicitatie gestuurd, woensdag werdt ik gebeld of ik vrijdag kon werken, en op donderdag ochtend belde ze nog een keer of ik ook op zaterdag wilde werken, en toen ik zaterdag weg ging vonden ze het jammer dat ik vandaag niet kon.
maar was mooi opgezet, alleen helaas de dagen dat ik er was weinig publiek.