Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zipje71 schreef:Kan me niet voorstellen dat Michael met opzet zijn hele carriere naar de stinkmodder helpt
Huertecilla schreef:zipje71 schreef:Kan me niet voorstellen dat Michael met opzet zijn hele carriere naar de stinkmodder helpt
Nee, hij wilde niet gepakt worden, dat begrijpt iedereen.
Het zat echter wél in zijn paard en dat mag niet, dat begrijpt ook iedereen.
Smoezenboek & rookgordijn zijn niet opportuun.
Het is verboden, zat erin = klaar.
Het is niet nodig aan tetonen dat hij het met opzet heeft toegediend. Het mag niet. De straf moet heel zwaar zijn als híj niet kan aantonen dat er kwade opzet in het spel is en hij er alles wat redelijk is aan heeft gedaan dit te voorkomen. De bewijslast ligt bij hém.
Het zat erin = schuldig.
Juíst hoge bomen horen vanwege hun voorbeeldfunctie éxtra wind te vangen.
hc
drastle schreef:Wat een waardeloze gedachtegang vind ik dit. Jij pleit dus voor zwaardere straffen voor "dopinggevallen"?
Huertecilla schreef:zipje71 schreef:Kan me niet voorstellen dat Michael met opzet zijn hele carriere naar de stinkmodder helpt
Nee, hij wilde niet gepakt worden, dat begrijpt iedereen.
Het zat echter wél in zijn paard en dat mag niet, dat begrijpt ook iedereen.
Smoezenboek & rookgordijn zijn niet opportuun.
Het is verboden, zat erin = klaar.
Het is niet nodig aan tetonen dat hij het met opzet heeft toegediend. Het mag niet. De straf moet heel zwaar zijn als híj niet kan aantonen dat er kwade opzet in het spel is en hij er alles wat redelijk is aan heeft gedaan dit te voorkomen. De bewijslast ligt bij hém.
Het zat erin = schuldig.
Juíst hoge bomen horen vanwege hun voorbeeldfunctie éxtra wind te vangen.
hc
gummie schreef:Dat voor schuld opzet nodig is, dat is een misvatting. Opzet hoeft helemaal niet bewezen te worden. Wat HC zegt is correct: verboden middel in bloed = srafbaar.
zipje71 schreef:Ben benieuwd hoeveel van deze "correcte" mensen wel eens te hard rijdt of met drank op en (onbewust) de aanmerkelijke kans neemt iemand dood te rijden.
zipje71 schreef:ik begreep dat het in een voeremmer zat die nog een keer gebruikt is (het was op een wedstrijd)
zipje71 schreef:ja dat je een hekel hebt aan de paardensport is wel duidelijk ja