Christa en Sjak Laarakkers hebben twee amazones in dienst genomen om in de vacature van Emmelie Scholtens te voorzien. Vai Bruntink wordt de nieuwe amazone van de oudere paarden en de dekhengsten, Cindy Stoker gaat de jonge dressuurpaarden van Stal Laarakkers rijden.
Rond 1 september gaat Emmelie Scholtens samen met haar partner Jeroen Witte in Schijndel een eigen bedrijf beginnen. Stal Laarakkers heeft er nu dus voor gekozen om haar taken te splitsen. Of Vai Bruntink ook de nieuwe wereldkampioen Westpoint gaat rijden is nog niet zeker.
Andere dame ook natuurlijk, maar die ken ik dan weer niet
manic
Geplaatst: 21-08-09 14:19
Ik zit naar de livestream van de KWPN te kijken waar Westpoint net gepresenteerd werd. Was het al bekend dat hij is aangekocht door Broere en uitgebracht gaat worden door Kirsten Beckers?
Neeeeeee dat is nieuws!!WOW.... Kirsten moet maar een direct lijntje plaatsen naar Emmelie dit is niet de eerste die bij Emmelie onder het gat vandaan naar Kirsten gaat. Training sluit dan dus goed op elkaar aan.... Jammer voor Emmelie trouwens want dan gaat Westpoint nu definitief niet meer mee!
Emmelie reed hem voor en toen werd hij gehuldigd en symbolisch overhandigd aan Kirsten. Commentator zei ook dat hij het "nu bekend mocht maken" of iets in die trant... Maar wou het niet als nieuws item plaatsen in het geval ik iets gemist had
CGJ12
Geplaatst: 21-08-09 14:36
Je bent er nog niet: Straks wordt Emmelie zelf door Sjak persoonlijk overgedragen aan Stal Witte........