Gert Bolmer: Alle paarden goedgekeurd en ik zit in het team!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Gert Bolmer: Alle paarden goedgekeurd en ik zit in het team!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 15:27

Nieuwsredactie

Even een snelle update, bondscoach Jeannette Wolfs heeft zojuist het landenteam bekend gemaakt, en ik ben één van de vier gelukkigen!! Het volledige team bestaat uit Frank, Petra, Yvette en ik. Dan blijven Glasten en Joyce over die voor de individuele medailles gaan strijden. Jeannette gaf aan dat ze vooral heeft gekeken naar de gereden scores de afgelopen wedstrijden en de constantheid daarvan, en daarom het team zo heeft samengesteld.

De veterinaire keuring van vandaag verliep zoals verwacht zonder problemen, alle paarden werden in één keer goedgekeurd. Foto's van de keuring volgen nog. Voor de keuring had ik al gereden met Winny, de planning was een complete chaos waardoor we gisteren rond 22:30 hoorden dat we vandaag om 07:45 konden trainen. Winny liep lekker dus we gaan vol goede moed op weg naar de eerste proef.

Ook de andere nederlandse paarden liepen fijn, ondanks dat het later op de dag een beetje zoeken was naar een plek om te trainen.
Morgen begint de wedstrijd al vroeg, ik moet om 08:34 de ring in. Dat betekend weer vroeg opstaan dus ik hoop maar dat de opening van vanavond niet al te lang duurt...

Groetjes, Gert.

Verwante artikelen:

[VN] Gert Bolmer brengt verslag uit van het EK Para Equestrian
[VN] Gert Bolmer: Op weg naar de eerste trainingsdag van het EK!
[VN] Gert Bolmer: Morgenavond de officiële opening van het EK!

jonivdhijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 15:34

hey gert hoe is het met je? je bent een keer op mijn paard komen rijden dat was vorig jaar zomer, toen zocht je een nieuwe voor de sport. het was op een stal in bingelrade in zuid limburg... Super dat je erbij zit! heel erg veel succes morgen! groetjes joni!

Orchidee21

Re: Gert Bolmer: Alle paarden goedgekeurd en ik zit in het team!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 18:07

He Gert,
super dat je erbij zit!
Zal je successen volgen en anders horen
bij "onze"club.
Lang leve de Bosruiters.
(volgens mij mis je nu wel de clubkampioenschappen ;-))