De rechtszaak tussen Old Dogwoog, de stal van filmregisseur Steven Spielberg, en de gebroeders Reesink is ten einde. Inzet van het conflict was het Grand Prix-dressuurpaard Nastros (v.Ferro) dat werd aangekocht ten behoeve van Spielberg’s vrouw Kate Capshaw. Nadat het paard in Amerika was gearriveerd werd Nastros kreupel en ontstond een juridisch conflict.
Na een lange rechtsstrijd hebben de partijen afgelopen week een minnelijke schikking getroffen. Onderdeel van wat wordt omschreven als een amicale overeenkomst is dat er geen mededelingen worden gedaan over de inhoud van de schikking.
Mooi dat het klaar is. Wat ik begrepen heb is dat Egbert Kraak (oud werkgever van me vandaar de intresse) tussenpersoon was? Ben blij dat het nu afgerond is.
Navidad
Geplaatst: 18-08-09 10:01
Ik ben blij voor beide partijen dat ze een tussenweg hebben kunnen vinden, en een overeenkomst hebben gesloten.
Wat fijn om te horen dat het eindelijk opgelost is. Beetje zwak van die Amerikaanse om deze zaak zo uit te melken terwijl ze eigenlijk geen been had om op te staan