Eerste bezichtiging KWPN hengsten in Deurne en Assen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Eerste bezichtiging KWPN hengsten in Deurne en Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 16:49

www.dehoefslag.nl

De eerste bezichtiging van de KWPN hengstenselectie zal dit najaar plaatsvinden in het Nederlands Hippisch Centrum in Deurne en de Sunrise Stables in Assen. Beide locaties beschikken over kwalitatief hoogwaardige voorzieningen om de keuring van de kandidaat-hengsten goed uit te voeren en bezoekers te ontvangen.

De eerste bezichtiging begint op 7 december 2009 in Assen. Afhankelijk van het aantal te keuren hengsten wordt in Assen zes tot zeven dagen gekeurd. Vervolgens gaat de eerste bezichtiging vanaf 18 december gedurende zes of zeven dagen verder in Deurne.

Bij inschrijving wordt inzenders gevraagd een eerste keus voor een locatie aan te geven. Afhankelijk van de inschrijvingen en de capaciteit zal hiermee zoveel mogelijk rekening worden gehouden.

De eerste bezichtiging voor de Gelderse hengsten vindt plaats in Deurne op één van de aangegeven dagen.

NehnaDagmar

Re: Eerste bezichtiging KWPN hengsten in Deurne en Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:58

Wat leuk, eindelijk eens wat dichterbij voor de Noorderlingen :j

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:57

Een zeer komische situatie waar ik heel bedroeft van wordt, het is amateurisme ten top.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:44

Senja_x schreef:
Een zeer komische situatie waar ik heel bedroeft van wordt, het is amateurisme ten top.

En je argument daarvoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:45

Was te verwachten dat dit ging komen. Locatie voor het zuiden had ik niet anders verwacht als Deurne.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:52

Cayenne schreef:
http://www.dehoefslag.nl
Bij inschrijving wordt inzenders gevraagd een eerste keus voor een locatie aan te geven. Afhankelijk van de inschrijvingen en de capaciteit zal hiermee zoveel mogelijk rekening worden gehouden.

De eerste bezichtiging voor de Gelderse hengsten vindt plaats in Deurne op één van de aangegeven dagen.

Dus, als je een KWPN rijpaard hebt mag je kiezen en als je een KWPN Gelders paard hebt is er geen keuze. Lekker is dat. :( wat was er in vredesnaam mis met Zwolle.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:54

Zwolle tijdens de 1e bezichteging van de tuigpaarden? Ik zou zeggen mail naar het kwpn met je voorstel.

Charly1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:59

Senja_x schreef:

amateuristisch, zal best. Maar voor de mensen die met ongev. 4 hengsten gem. per dag richting ermelo moesten scheelt dit toch een hoop slaapuurtjes. En t file rijden niet te vergeten. Vanuit Rotterdam moesten we anders om 5 uur vertrekken om enigzins rond 8 uur op het federatiecentrum te zijn.
Het is jammer dat het niet meer in Ermelo kan zijn, was een mooie accomodatie, maar weer zeker dat het in Deurne ook goed geregeld zal zijn. Aan gezien onze ring/stalmeester Cor waarschijnlijk toch ook meeverhuisd :D

dolca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:07

Assen prima mooi dichtbij.
Koffie in klein bekertje weer 2 euro net zoals bij de jurybijeenkomst KNHS.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 07:14

Albert schreef:
Cayenne schreef:
http://www.dehoefslag.nl

Dus, als je een KWPN rijpaard hebt mag je kiezen en als je een KWPN Gelders paard hebt is er geen keuze. Lekker is dat. :( wat was er in vredesnaam mis met Zwolle.

Ja dat was ook mijn eerste gedachte.

En dan moet je vanuit het westen van het land naar Assen of Deurne. Weet in Utrecht ook of elders in de randstad ook nog wel locaties.
En mogen de tuigpaarden ook kiezen?

Leonora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 08:46

De tweede bezichtiging van de GP blijft neem ik aan toch gewoon in Zwolle. Gaat alleen om de eerste toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:36

Natasja, de tuigers hebben hun eigen feestje, 1e bez eerste zaterdag van januari in Zwolle, 2e en 3e in Den Bosch.