Paarden gered uit drijfzand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:57

Ik meende te hebben gelezen dat ze deze weg namen omdat ze een stuk wouden afsnijden. Maar ik neem wel aan dat ze die borden hebben gezien, die zullen toch niet klein en verstopt in de bosjes staan.. Scheve mond

Maar erg dom. Als ik ergens door wil waar drijfzand is kan ik het zelf denk ik nog wel doen, maar niet met een 600 kilo wegend paard

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:19

o dit vind ik erg!! Scheve mond dom dat ze die borden hadden genegeerd.
en echt zielig voor de paarden, die zullen er wel iets aan overhouden

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:48

Dom dom dom, ik hoop dat die meiden een flinke boete hebben gekregen oid.
Niet dat ze er wat aan hebbe,want de ouders moeten het hoogstwaarschijnlijk betalen
Gelukkig zijn de paarden gered,en is alles toch nog goedgekomen *LOL*

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:59

Wat verschrikkelijk zeg! Toen ik het plaatje zag hoopte ik dat eronder stond dat hij nog leefde....... Gelukkig wel maarja misschien heeft het bruine paard nu een trauma voor zijn leven....

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:09

ach, arme paarden!
domme kinderen!
tja, die borden staan e niet voor de gein ofzow!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:13

wat verschrikkelijk voor de paarden en ook voor die meiden, doet er dan even niet toe of ze het wel of niet bewust gedaan hebben. Straf genoeg gehad dacht ik zo....

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:28

oh daar kan ik nou zo boos om worden.. die borden staan dr toch niets voor niets Verward ik denk dat die meiden hun les wel hebben geleerd Boos! ik vind het echt heel erg voor die paarden. maar gelukkig is het goed afgelopen! *LOL* Lachen

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:42

Missy schreef:
Ik meende te hebben gelezen dat ze deze weg namen omdat ze een stuk wouden afsnijden. Maar ik neem wel aan dat ze die borden hebben gezien, die zullen toch niet klein en verstopt in de bosjes staan.. Scheve mond

Maar erg dom. Als ik ergens door wil waar drijfzand is kan ik het zelf denk ik nog wel doen, maar niet met een 600 kilo wegend paard


Het bord was over duidelijk, ik had het vanochtend op het nieuws gezien en toen zag je het bord; mega groot, rood met witte letter, als dat niet op valt!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:07

Ik denk dat Robin (mijn dochter) der pony a la minuut mag inleveren als ze ooit zoiets stoms zou doen!
Sorry dat ik het zeg, maar als deze meiden werkelijk de borden genegeerd hebben zijn ze geen paard waard!

LLLLaura
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-12-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:10

Wat een mutsen!!!!!!!!!!
Zoiets doe je toch gewoon niet dan he je toch geen hersens!!!
hallo het is DRIJFZAND!!!
Zoiets doms kan ik echt niet uitstaan.
Ze zouden hun hun paarden moeten afpakken.

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:16

Ik was er gister bij.....en het was echt geen pretje om te zien,niet alleen dit paard was ver weggezakt maar ook het kleine schimmeltje.....
Ik woon direct aan dit gebied en hoorde de brandweer...ben gaan kijken omdat ik dacht aan bosbrand.....
Het was een hysterische bende en door het drijfzand kon de brandweer ook weinig beginnen.Ik ben nog snel om Quints halsters gerend en wat brokken en snoep voor de paarden(kalmeren) ik heb niet naar Nathan gekeken want ik kon het niet aanzien,ik heb dus samen met de brandweervrouw met Witje gestapt en wat geprobeerd de modder af te vegen....
Ze hebben zoveel geluk gehad (paarden bedoel ik dus effe he)
Even over het gebied...dit is afgezet met prikkeldraad,waarschuwingsborden,verbodsborden enz. helaas zijn er her en der door mensen stukken prikkeldraad opengemaakt ....maar je moet echt moeite doen om erin te komen hoor terwijl er rondom ruiterpad is.....
Ik kan via mijn tuin er komen en rijd ook in sommige stukken (op mijn home page kun je het zien het is een erg mooi gebied maar je moeet weten waar je rijd,ik rijd dan ook naar het ruiterpad) maar NNNNNNNOOOOOOIIIIT in de buurt van de verzinkputten(die echt heel erg goed aangegeven staan)....dat dit de kortste weg nemen zou zijn klopt ook niet ....de meisjes(paarden)hebben erg veel geluk gehad dat het erg droog is want in een natte periode hadden ze dit nooit overleeft.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:33

Wat een stelletje eigendunkerige mutsen zeg, heb er geen goed woord voor over Boos!
Je zou ze nooit weer op een paard zetten!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:52

oei oei wat een geluk dat dat goed is afgelopen die meiden hadden daar ook niets te zoeken maar dat is natuurlijk makkelijk praten achteraf

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 23:23

ik heb het gisteren bij hart van nederland gezien .... echt erg
maar gelukkig is het goed afgelopen.
maar ik vin het best wel dom dat ze de borden genegeerd hebben

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 23:27

Sjimmy schreef:
wat verschrikkelijk voor de paarden en ook voor die meiden, doet er dan even niet toe of ze het wel of niet bewust gedaan hebben. Straf genoeg gehad dacht ik zo....


Nou nergens om hoor,als het mijn kinderen waren kregen ze nog wel even flink op hun donder
En dan zeg ik het nu heel erg netjes. Lips are sealed
Er staan niet voor niks waarschuwings borden.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 23:51

Als ik kinderen zou hebben die zouden flikken, zouden die na dit gebeuren ook geen pony meer hebben. Net als Buitenzorg zou ik ze geen dier meer toevertrouwen...Hoe halen ze het in hun hoofd om daar in te gaan rijden...ze mogen blij zijn dat ze het er zelf levend van af hebben gebracht...maar een dier in zo'n gevarensituatie brengen...dit is echt te gek voor worden....

Zal nog wel een staartje hebben denk ik: als ze de rekening van de brandweer gepresenteerd krijgen....en ik hoop dat die flink hoog uitvalt....

Die foto van dat paard is bloedstollend. Hij heeft zich al helemaal overgegeven....

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 01:28

Ik heb het ook op hart van nederland gezien en daar lieten ze ook de borden zien, die waren echt wel duidelijk! En als het echt zo is als CarS zegt moeten ze toch wel moeite hebben gedaan om er in te komen........
Begrijp echt niet wat deze meiden in hun hoofd hebben, hersenen kunnen het in ieder geval niet zijn!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 01:48

boh dan voel je je toch ook schuldig voor de rest van je leven he! ik zag het op het nieuws...gelukkig dat ze gered zijn!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 07:55

Zooo Ik krijg er kippenvel van..Die meiden zijn geen paard waard...

Als je zo n bord niet ziet ..nou ja..Lips are sealed

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 08:24

Het is wat okkie zegt: ze zullen zich schuldig voelen voor de rest van hun leven Frusty ......dat is toch ook niet mis! (ze worden er levenslang mee gestraft!)
Toch jammer dat je het commentaar van die meiden zelf nergens leest/hoort...
waarom hebben ze die borden genegeerd? Overmoed. bravour...??
Ik kan mij n.l. niet voorstellen dat als je weet dat het levensgevaarlijk is, je er TOCH door heen gaat en dan nog met paarden!!??
Maar je hoort nergens waarom die meiden het gedaan hebben en hoe oud ze zijn?? Verward
Al met al in ieder geval een vreselijke ervaring Verdrietig , ook voor hun, maar vooral voor die paarden.........

loulou

Berichten: 14812
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 08:49

idd heel dom.

maar je weet ook niet hoe oud de kinderen zijn. als ze nog jong zijn is het ook dom van de ouders om ze alleen op pad te sturen.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:02

Hoezo stom?
Ik hoop dat ze zich gigantisch schuldig voelen, om zomaar de borden te negeren..
Gelukkig is alles nog goed gekomen..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:09

loulou schreef:
maar je weet ook niet hoe oud de kinderen zijn. als ze nog jong zijn is het ook dom van de ouders om ze alleen op pad te sturen.


mee eens!
Ik wil het niet voor die meiden opnemen maar wel even de kanttekening maken dat veel kranten niet de gehele waarheid opschrijven.
Je weet veel dingen niet, bijvoorbeeld hoe goed of slecht zijn die waarschuwingsborden geplaatst, hoe oud waren die meiden, waarom gingen ze daarheen. Scheve mond

Als ze dit 'expres' gedaan hebben zou ik ook woest zijn en ze zeker nog straf geven, maar aangezien je een aantal feiten niet weet kan je niet zo hard oordelen vind ik.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:15

Wat een sukkels zeg,

Citaat:
De kinderen hadden de waarschuwingsborden rond het gevaarlijke terrein genegeerd


Dan vraag je toch om problemen Verward

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:18

ben ik mee eens Sjimmy!