Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonie schreef:is te bezopen voor woorden
moet iedereen die doping gebruikt/ of doping heeft gebruikt maar gestraft blijven worden
daniella74 schreef:Maar er zijn dan dus verdomd veel ruiters niet welkom als ze eerlijk zijn en de regels voor iedereen hanteren.
Francis schreef:daniella74 schreef:Maar er zijn dan dus verdomd veel ruiters niet welkom als ze eerlijk zijn en de regels voor iedereen hanteren.
Dat zegt dus al genoeg... Da's toch droevig!
Je zegt het zelf, 'gewone' ruiters... dat zouden zij toch ook moeten zijn. Maar blijkbaar vind men het normaal dat als je niet 'normaal' kunt winnen je het talent van jezelf en je paard maar een handje moet helpen met foute middelen. Ik vind dat erg betreurenswaardig. We krijgen steeds meer wielrenner/bodybuilding praktijken zo, waar gebruik eerder standaard dan uitzondering is. Dat heeft nog helemaal niks meer met sport te maken?
Francis schreef:daniella74 schreef:Maar er zijn dan dus verdomd veel ruiters niet welkom als ze eerlijk zijn en de regels voor iedereen hanteren.
Dat zegt dus al genoeg... Da's toch droevig!
Je zegt het zelf, 'gewone' ruiters... dat zouden zij toch ook moeten zijn. Maar blijkbaar vind men het normaal dat als je niet 'normaal' kunt winnen je het talent van jezelf en je paard maar een handje moet helpen met foute middelen. Ik vind dat erg betreurenswaardig. We krijgen steeds meer wielrenner/bodybuilding praktijken zo, waar gebruik eerder standaard dan uitzondering is. Dat heeft nog helemaal niks meer met sport te maken?
Rl_PrincEsS schreef:Tsjah kwaden wat zijn de kwaden in zulke gevallen? De mensen die van de paarden/sport/handel leven en daarvoor keihard moeten werken. Zolang het niet prestatieverhogend is vind ik het sowieso niet een probleem. Ik denk dat dit een discussie zonder einde wordt omdat we allebei een andere visie hebben op het onderwerp!