Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop echt dat ze in de kür weer geheel zichzelf is.pharagirlke schreef:Tahnee is 16e zie ik net dus ik vrees er voor.... Mieke heeft niet het niveau gereden dat ik gewend ben van haar.... Ze zei het zelf ook overigensIk hoop echt dat ze in de kür weer geheel zichzelf is.
En eigenlijk is het niet eerlijk he... Gelijk is gelijk dus zouden ze ook allebei de kür moeten mogen starten...
Citaat:Brigit van der Drift is met Twister op de zesde plaats geeindigd en de veertiende plaats is ex eq voor Michelle van Lanen en Sanne van Grotel. Aangezien er maar 14 combinaties morgen de Kur op muziek mogen rijden, moet bondscaoch Tineke Bartels de keuze maken of Michelle óf Sanne morgen de Kür mag starten.
Amelieke schreef:http://www.knhs.nl
Brigit van der Drift is met Twister op de zesde plaats geeindigd en de veertiende plaats is ex eq voor Michelle van Lanen en Sanne van Grotel. Aangezien er maar 14 combinaties morgen de Kur op muziek mogen rijden, moet bondscaoch Tineke Bartels de keuze maken of Michelle óf Sanne morgen de Kür mag starten.
Insider schreef:Amelieke schreef:http://www.knhs.nl
Brigit van der Drift is met Twister op de zesde plaats geeindigd en de veertiende plaats is ex eq voor Michelle van Lanen en Sanne van Grotel. Aangezien er maar 14 combinaties morgen de Kur op muziek mogen rijden, moet bondscaoch Tineke Bartels de keuze maken of Michelle óf Sanne morgen de Kür mag starten.
Dat is niet zo moeilijk. Objectief bekeken moet dat Sanne zijn. Zij had bij 4 van de 5 juryleden meer punten dan Michelle.
Th0mas schreef:Van mij mag sanne de kur rijden omdat zij op woensdag beter heeft gereden dan michelle
Dit staat op de KWPN-site:Citaat:Vandaag eindigden Michelle van Lanen met Voltaire-zoon Incredible en Sanne van Grotel met Flemmingh-zoon Melvin precies op een gelijke stand, terwijl reglementair één Nederlandse combinatie diende af te vallen voor het individuele Kür-kampioenschap van morgen. Het achtste EK van Incredible was daarmee nu afgelopen, want bondscoach Bartels koos vor Melvin (Flemmingh x Amor) en Van Grotel vanwege hun hogere klassering in de landenwedstrijd en de juryplaatsingen vandaag.