Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:tja mensen die hun paarden niet goed verzorgen gaan dat natuurlijk niet op zo'n enquete invullen.
) op 1,5 hectare weiland. Ruud_O schreef:Maar ik ben met je eens dat ik gewoon heb ingevuld dat mijn paarden zo goed als mogelijk worden gehouden.
Dancie schreef:Ik vind het heel simpel een paard weet niet wat hij mist als hij al vanaf kleins af aan voor de sport gaat worden gebruikt. Dat hij als veulen misschien op de wei staat en vanaf zijn 2e tot aan zijn pensioen binnen staat. Een paard weet niet wat hij mist als hij niet weet wat er verder nog is.
Dit neemt niet weg dat ik vind dat ieder paard gewoon zomers zeker naar buiten moeten en in de winter ook wat uurtjes.
Dancie schreef:Ik vind het heel simpel een paard weet niet wat hij mist als hij al vanaf kleins af aan voor de sport gaat worden gebruikt. Dat hij als veulen misschien op de wei staat en vanaf zijn 2e tot aan zijn pensioen binnen staat. Een paard weet niet wat hij mist als hij niet weet wat er verder nog is.
Dit neemt niet weg dat ik vind dat ieder paard gewoon zomers zeker naar buiten moeten en in de winter ook wat uurtjes.

fokfanaat schreef:tja mensen die hun paarden niet goed verzorgen gaan dat natuurlijk niet op zo'n enquete invullen.
Paardeneigenaren kunnen wel zoveel zeggen en sommige dingen zijn moeilijk via een enquete te beoordelen (sommige dingen moet je gewoon zien, zoals ter plaatse opname verrichten, liefst onaangekondigd). Veel meer mensen zouden de enquete moeten invullen en deze enquetes moeten te vergelijken zijn met die van andere steden/dorpen. Ook zouden er steekproeven gedaan moeten worden of de enquete wel naar waarheid is ingevuld. Ook kan ik zo gauw niet terugvinden wat nou precies onder goed "paardenwelzijn" valt en welke waarde aan de verschillende antwoorden/vragen wordt gegeven. Maajah Epe zal idd wel geen verkeerd paardengebied zijn. Relatief veel grond, mooie omgeving, niet te veel drukte.... beter dan de randstad absoluut
Ruud_O schreef:Dancie schreef:Ik vind het heel simpel een paard weet niet wat hij mist als hij al vanaf kleins af aan voor de sport gaat worden gebruikt. Dat hij als veulen misschien op de wei staat en vanaf zijn 2e tot aan zijn pensioen binnen staat. Een paard weet niet wat hij mist als hij niet weet wat er verder nog is.
euuh ja, dat is wat kort door de bocht geredeneerd.
Net zoiets als dat ik mijn hond van pup af aan altijd schop. Vind ie dus normaal en is er dan mee content?