Paarden gestolen en geslacht om vlees

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Paarden gestolen en geslacht om vlees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 16:03

www.meatandmeal.nl

De politie in Miami onderzoekt momenteel de diefstal en slacht van zeker zeventien paarden. De politie denkt dat de dieren zijn geslacht voor het vlees, wat vervolgens op de zwarte markt is verkocht.

De paarden werden gestolen van diverse eigenaren in Miami-Dade County. De karkassen werden langs de weg gedumpt of aan palmbomen vastgebonden. Hun kelen waren doorgesneden en hun benen waren gevild. Het vlees was uit de dieren weggesneden.

In Florida mogen eigen paarden wel worden geslacht voor vlees, maar is het verboden om paardenvlees te verkopen.

Lynn_Nikita

Re: Paarden gestolen en geslacht om vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:04

he bah verschrikkelijk!!!
dat je paard gestolen word is al erg, maar als ze zo teruggevonden worden is een nachtmerrie!

StalZeinstra

Re: Paarden gestolen en geslacht om vlees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:21

Wat vreselijk om op die manier je paard terug te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:18

Gatver, je zal maar langs de weg rijden ofzo en ineens je paard aan een boom zien hangen. Lijkt me vreselijk :|

"De politie denkt dat de dieren zijn geslacht voor het vlees, wat vervolgens op de zwarte markt is verkocht."

Euh ja het vlees wordt er niet voor niets uit gesneden... of ligt dat dan aan mij?

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:25

Op dit soort nieuwsberichten zit ik eigenlijk niet te wachten.
Nu is het in USA, maar 1 gek hier in Nederland hoeft dit maar te lezen en je kan je paard of pony bij elkaar schrapen en/of uit een boom plukken...

En nog zoiets raars: ze mogen wel geslacht worden voor het vlees, maar je mag het niet verkopen... 8)7
Dus eigenlijk voor eigen consumptie. AHA! :)* Vandaar dat al die Amerikanen zo'n grote bbq hebben!