Nieuw paard voor Tim Lips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Nieuw paard voor Tim Lips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 11:40

www.dehoefslag.nl

Tijdens de nationale eventingwedstrijd in het Belgische Nokere, waar ook het onderdeel cross van het EK Pony’s werd verreden, verscheen Tim Lips aan start met een nieuw paard, Concrex U-Turn. ‘Ze liep bij ons in de buurt M-springen en viel ons op. Ik heb haar nu enkele maanden. Ze is een keer mee geweest naar een springwedstrijd en dit was haar crossdebuut’, aldus Lips. Hij reed een goede wedstrijd in de reeks L (M-niveau in Nederland). ‘De cross was mooi voor haar. Alle soorten hindernissen zaten erin, maar het was niet zwaar. U-Turn deed het écht goed! Ze nam de hindernissen heel gemakkelijk. En voor mijn gevoel reed ik langzaam, maar we hadden toch een snelle tijd. Ik heb hoge verwachtingen van U-Turn. Ik vond het overigens leuk om weer eens een lagere cross dan 2* of 3* te rijden.’ U-Turn is een achtjarige vosmerrie van Germanico, de Grannus x Landgraf waarmee Dave Maarse internationaal sprong, uit een Nimmerdor x Orthos-merrie.

Lilliputter

Re: Nieuw paard voor Tim Lips

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:43

Super voor Tim! Hoop dat dit weer een nieuwe topper gaat worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:56

Leuk, hopelijk kan hij met deze merrie ook weer goed gaan scoren!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:59

Fijn voor hem, kan me voorstellen dat altijd op topniveau presteren niet altijd fijn is en dat je kunt genieten als je weer eens op een lager niveau kunt starten.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:09

Leuk, hoop idd dat dit ook weer een topper wordt.

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:18

Ik heb hem zien rijden met deze merrie, prachtig paard is het! Fantastische gangen. Ik heb erg genoten van deze combinatie!