Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
inspirerend stuk Cayenne schreef:http://www.telegraaf.nl
Maar dat gebeurde dus niet. Eerst deed hij er alles aan om te tonen dat hij de allerbeste was en toen dat niet lukte, schikte hij zich. Hij moet best even een duw hebben gekregen op het moment dat hij erachter kwam dat hij de Tour niet ging winnen, maar daar was eigenlijk weinig van te merken. Hij bleef rustig, ging niet sippen en stelde zich in dienst van anderen. Er zijn er niet veel die zoiets kunnen opbrengen op zo'n moment.
Juist toen hij die omschakeling maakte, bleek hoe goed hij zijn eigen kwaliteiten kent. Hij legde zich er bij neer en was tevreden over hetgeen hij klaarspeelt op bijna 38-jarige leeftijd. Dat op zich is natuurlijk uniek. En ik merkte dat ook aan de reacties in mijn omgeving. Armstrong had de strijd om de eerste plek niet verloren, hij had duidelijk de derde plaats gewonnen. Iedereen roemt hem om deze topprestatie.
Natuurlijk vergelijk ik bepaalde facetten met mijn eigen carrière.
Anky van Grunsven
Aimee schreef:SuperPepeijn schreef:qua prestaties mag het misschien een bijzondere vent zijn, wat karakter betreft is armstrong een ongelofelijk arrogante, egoïstische narcist. dus of het een gezond voorbeeld is... ik weet het niet.
Jij kent hem dus persoonlijk, mag ik hieruit concluderen?![]()

sorry.. 
Linda2B schreef:Cayenne schreef:http://www.telegraaf.nl
Maar dat gebeurde dus niet. Eerst deed hij er alles aan om te tonen dat hij de allerbeste was en toen dat niet lukte, schikte hij zich. Hij moet best even een duw hebben gekregen op het moment dat hij erachter kwam dat hij de Tour niet ging winnen, maar daar was eigenlijk weinig van te merken. Hij bleef rustig, ging niet sippen en stelde zich in dienst van anderen. Er zijn er niet veel die zoiets kunnen opbrengen op zo'n moment.
Juist toen hij die omschakeling maakte, bleek hoe goed hij zijn eigen kwaliteiten kent. Hij legde zich er bij neer en was tevreden over hetgeen hij klaarspeelt op bijna 38-jarige leeftijd. Dat op zich is natuurlijk uniek. En ik merkte dat ook aan de reacties in mijn omgeving. Armstrong had de strijd om de eerste plek niet verloren, hij had duidelijk de derde plaats gewonnen. Iedereen roemt hem om deze topprestatie.
Natuurlijk vergelijk ik bepaalde facetten met mijn eigen carrière.
Anky van Grunsven
Aparte tijding van dit stuk, vooral na de mega score van Edward met Totilas....

waarschijnlijk daardoor voor haar een mooi voorbeeld waar ze beide iets mee kunnen!

sigrid1182 schreef:als persoon dat hij kanker heeft overwonnen....respect voor...
maar de tour is onmenselijk...
3 weken zo fietsen zonder verboden middellen...ik geloof er niet in...
ik denk dat er over paar jaar wel weer proeven zijn dat er tijdens deze tour wel weer dingen gespoten/geslikt zijn die tegen de regels zijn...
Zoals bv EPO....dat na het wielrennen ook voor paarden is gebruikt,....en dat er toen bij bosjes paarden doodgingen... voornl bij mensen die zelfde da hadden......rond de jaren 96...
Nistria schreef:Misschien verwarren ze zich met Contador![]()
Ik heb ook zeer veel respect voor Armstrong en het is wel een vergelijkbare situatie waarin Anky nu zit.
Mooi geschreven!