Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat hij niet meetelt is idd zo.
CGJMargreetB schreef:Op basis van de laatste resultaten zou Nadine af moeten vallen. Dan zou het zijn:
1. Edward
2. Adelinde
3. Imke
4. Anky
(5. HP)
Cayenne schreef:MargreetB schreef:Op basis van de laatste resultaten zou Nadine af moeten vallen. Dan zou het zijn:
1. Edward
2. Adelinde
3. Imke
4. Anky
(5. HP)
Sinds wanneer is Escapado, Nadine?
CGJ12 schreef:MargreetB schreef:Op basis van de laatste resultaten zou Nadine af moeten vallen. Dan zou het zijn:
1. Edward
2. Adelinde
3. Imke
4. Anky
(5. HP)
Heb jij je huiswerk wel goed gedaan?
De laatste resultaten van Anky en HP kwamen volgens mij uit een rechtstreeks gevecht in de GP Aken:
HP-Nadine: 72.468
Anky-Salinero: 71.362
De special en de kur tellen voor de team-samenstelling in principe niet mee, tenzij er bijzonder "slecht" gepresteerd wordt in een van die rubrieken.
Maar aangezien de KNHS site al melding maakt van een zekere plaats voor Anky, vrees ik dat HP het dit keer zuur moet bekopen. Mag ie als reserve met Ed mee.
Hij heeft er voor gekozen om bewust niet met Nadine te starten in Hickstead, en heeft zodoende de kans laten liggen om Adelinde of Imke rechtstreeks te verslaan. Gegokt en verloren heet zoiets dan denk ik. Gehoopt op een matige Imke, en verrast door een pijnlijk verrassende comeback van Parzival. Wel mooi 2e in Aken, maar dat was vorig jaar voor Adelinde óók niet genoeg om mee te mogen doen in Hongkong.
Ja, het is een wreed spel af en toe. Ik wens Sjef wijsheid en sterkte...
MargreetB schreef:CGJ, weet jij wanneer het 'grote nieuws' verwacht wordt?? Want 'na Hickstead' is toch een lichtelijk ruime periode...

CGJ12 schreef:MargreetB schreef:CGJ, weet jij wanneer het 'grote nieuws' verwacht wordt?? Want 'na Hickstead' is toch een lichtelijk ruime periode...
Nee. Maar ik weet wel iets meer dan een ander.

CGJ12 schreef:De ruiters weten het zelf ook niet.
Het is net als met het middelbare school examen: Als je gebeld wordt zit het fout....
Misschien dat Sjef het dit keer per SMS doet of gewoon 's avonds in bed vertelt
)