Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bulck schreef:Ik denk dat Sali stilaan een beetje het lot aan het betalen is van jaren topsport. Dus ik vermoed dat hij gewoon niet helemaal fit is om te starten. En Anky kennende gaat haar paard voorop, dus start die niet.
Verder zitten ze natuurlijk ook met die verbouwingen, dus mss niet de ideale omstandigheden om te trainen of gewoon een voorrang die daaraan wordt gehecht.
In ieder geval jullie land telt voldoende andere sterke combinaties. totilas en Parzival, ik kijk er al naar uit
Citaat:Edward Gal en Moorlands Totilas moeten nog hun tweede internationale Grand Prix-score van minimaal 64% halen om überhaupt op het EK te mogen starten. Iets dat volgens de website nu.nl totaal geen probleem zal zijn. Zij hebben zoveel vertrouwen in dit duo dat volgens hen Edward Gal zelfs al achterstevoren zittend op de Gribaldi hengst deze score zal behalen.
Rijst bij mij de vraag hoe hij dan moet groeten... Achterstevoren blijven zitten, of Totilas in zijn achteruit de a-c lijn op...Thomas schreef:Ik ben echt benieuwd wie het worden!
Wat is jullie voorkeur?
Mijne: Anky,Adelinde,Imke en Edward!
liliputter schreef:Nou CHJ12, in principe zijn die 4 allemaal in staat om een topscore neer te zetten. Toch denk ik dat Happy in plaats van Adelinde zal gaan vanwege zijn prestaties de afgelopen tijd en dan heeft hij het ook wel dubbel en dwars verdient! Ook al is het voor Adeline heel vervelend gelopen...
rocky21 schreef:Denk maar eens aan Adam,Maastricht en Mechelen.