De 35ste editie van de Grote Prijs van Twente om de Grolsch Trophy is gewonnen door Erik van der Vleuten. De 46-jarige ruiter uit Mierlo was met VDL Groep Tomboy in een door Nederlanders beheerste winning round met een tijd van 55.06 seconden Angelique Hoorn met Blauwedraad's O'Brien en Jur Vrieling met VDL Emerton te snel af. Uriel Taken eindigde met Rendez Vous als vierde.
wat een spannende winning round was tot 0.33 seconde verschil echt een mooie wedstrijd !!
marloesXpaco
Geplaatst: 12-07-09 18:18
Dat arme paard die viel met CSI Twente, echt zielig! Was inderdaad een spannende wedstrijd. Zat op de eerste rij en was helemaal doorweekt dus ben eerder naar huis gegaan. Dus Erik heeft gewonnen? Echt super!
Adriana
Geplaatst: 12-07-09 18:20
Niet normaal hoeveel hebben opgegeven, de bodem kon dit weer echt niet aan. Al denk ik dat geen enkele bodem deze weeromstandigheden had kunnen doorstaan... Maar hopen dat de paarden ongeschonden weer thuis gaan komen.
Je had moeten blijven... ik denk dat het ook wel indrukwekkend zal zijn hoe de vrachtwagens van het terrein zullen komen. Ik ben blij als iedereen weer thuis is.
goh wat sprong tomboy!!!heel apart! jammer van peter en scotch!gelukkig liep het goed af! was wel een nare val om te zien. trouwens ook een mooi rondje van pherna en julia kayzer! denk dat we daar ook wel meer van gaan horen!
Ik was er vanmiddag. Tomboy sprong echt heel erg goed. Hij won terecht!!! Ook erg leuk dat er eens alleen maar Nederlanders op kop stonden
Idd heb ik ook Scotch zien vallen. Hij landde precies op de rand van de waterbak en dat deed hem de das om en hij viel dus. Alleen is goed afgelopen, ruiter en paard hebben niets
En idd lag de bodem er goed bij op het hoofdterrein, ondanks de regen. Na elke 25 combinaties werd er gerold, dat heeft ook zeker geholpen.
Het was ondanks de regenval een zeer mooie wedstrijd. Ik vond dat de bodem zich goed ook goed hield. Erik was de verdiende winnaar, ook zijn eerste rondje was uit het boekje en de barrage ook. Maar ook de nummers 2 en 3 hebben zeer goed gereden
Heb vanmiddag wel weer genoten! De Nederlanders deden het goed, is natuurlijk altijd leuk als toeschouwer Erik en Tomboy reden twee super rondjes, verdiende winnaars!