Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mii_X_HarrY schreef:nee idd.. ik weet nog wel 2 jaar terug, toen werd het door nog door iemand anders georganiseerd en ook die kreeg niet op tijd de fananciën rond. Nu word het georganiseerd door de baas van een kennis van mij. geen idee wie die man is:P haha..

Menino schreef:Mii_X_HarrY schreef:nee idd.. ik weet nog wel 2 jaar terug, toen werd het door nog door iemand anders georganiseerd en ook die kreeg niet op tijd de fananciën rond. Nu word het georganiseerd door de baas van een kennis van mij. geen idee wie die man is:P haha..
gerard stevers, is ook een (oude)kennis van mijn vader...
Zover ik weet heeft hij dat vorig jaar voor het eerst georganiseerd/financieerd en heeft het daarvoor ook 1 of 2 jaar ook niet plaats gevonden ivm financien... Heeft dus niets met de crisis te maken.
Wel errug jammer, ik was vaste bezoeker altijd!
Mii_X_HarrY schreef:Menino schreef:gerard stevers, is ook een (oude)kennis van mijn vader...
Zover ik weet heeft hij dat vorig jaar voor het eerst georganiseerd/financieerd en heeft het daarvoor ook 1 of 2 jaar ook niet plaats gevonden ivm financien... Heeft dus niets met de crisis te maken.
Wel errug jammer, ik was vaste bezoeker altijd!
klopt inderdaad.. dit zou zijn 2e jaar worden.. daarvoor werd het door iemand anders gedaan..
heeft dus nou ni echt met de crisis te maken.. ik geloof dat die man een top tandarts is of iets..
en ook een aantal goede connecties heeft rond paardengebeure/zakenmanne