Hans Peter Minderhoud stak zijn ambitie afgelopen weekend tijdens CHIO Aken niet onder stoelen of banken. ,,Ik wil echt naar het EK en dat wilde ik hier in Aken laten zien. Ik wil verdorie naar Windsor, samen met Edward met Totilas!”
Na de wereldbekerfinale in Las Vegas liet Hans Peter Minderhoud zijn paard Exquis Nadine een tijd genieten van een welverdiende vakantie. De eerste wedstrijd op Outdoor Gelderland was geen groot succes, maar in Aken presteerde Hans Peter boven verwachting. ,,Achteraf gezien was het maar half-half-werk op Outdoor Gelderland. Ik had voor mezelf besloten dat ik nog harder m’n best moest doen. In Aken heb ik dat laten zien.”
Heeft ie groot gelijk in om een plaats op te eisen. Hij heeft afgelopen week laten zien dat ie constant kan presteren.
dijkzicht
Geplaatst: 07-07-09 14:16
helemaal mee eens, als er iemand heeft laten zien dat hij een stabiele factor is voor het EK team dan is het Hans Peter wel. Niet voor niks beste ruiter van het concours van Aachen! Ik ga voor Anky, Edward, Hans Peter en Imke in het team!
Hoipiepeloii
Geplaatst: 07-07-09 14:45
Sammie schreef:
Ik wil verdorie naar Windsor, samen met Edward met Totilas!”
Wat gaaf dat ie dat zo zegt. Hij heeft ook alle recht van spreken! Wat reed hij een strakke proeven in Aken