Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoanneArnhem schreef:De paarden zijn gelukkig ongedeerd gebleven. Eentje is gevallen en lag vast, deze hebben we los kunnen krijgen en naast een open wondje bij zijn oog en een flinke schaafwond op zijn been had hij niks. Vandaag zullen ze allemaal wat spierpijn hebben, maar ze stonden er gisteren na het ongeluk allemaal weer relaxt bij.
Ik was erbij, stond voor de 2e kar en kon net op tijd aan de kant springen. Heb alles zien gebeuren, het was verschrikkelijk. In zo'n situatie weet je niet hoe je zal reageren, maar ik was kalm en ben met de paarden bezig gegaan. Heb ze afgetuigd en op stal gezet.
De 2e koetsier heeft een flinke optater op haar knie gekregen maar mocht weer naar huis. De andere koetsier die draaide moest een nachtje overblijven in het ziekenhuis.
M_nuela schreef:JoanneArnhem schreef:De paarden zijn gelukkig ongedeerd gebleven. Eentje is gevallen en lag vast, deze hebben we los kunnen krijgen en naast een open wondje bij zijn oog en een flinke schaafwond op zijn been had hij niks. Vandaag zullen ze allemaal wat spierpijn hebben, maar ze stonden er gisteren na het ongeluk allemaal weer relaxt bij.
Ik was erbij, stond voor de 2e kar en kon net op tijd aan de kant springen. Heb alles zien gebeuren, het was verschrikkelijk. In zo'n situatie weet je niet hoe je zal reageren, maar ik was kalm en ben met de paarden bezig gegaan. Heb ze afgetuigd en op stal gezet.
De 2e koetsier heeft een flinke optater op haar knie gekregen maar mocht weer naar huis. De andere koetsier die draaide moest een nachtje overblijven in het ziekenhuis.
De andere koetsier ligt nog steeds in het ziekenhuis!
niet één nachtje hoor,
DendroFleur schreef:Ik hoop dat ze er goed van hersteld. Klinkt in ieder geval niet lekker.
Waren dit werknemers van het bedrijf?
Want zoals ik het uit bericht kan lezen zat er dus niemand op de kar terwijl de paarden ervoor stonden. Bij ernstig letsel met evt restverschijnselen kan het wel belangrijk zijn of er wel of niet iemand op de wagen zat en of dit de gebruikelijke manier van doen is.