Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Ik heb niet zoveel tegen Chardon, ik vind hem alleen niet sympathiek als sportman.
Altijd een grote mond en altijd alles doen om te winnen....
Altijd het publliek opzwepen om hem aan te moedigen (hulp van derder, dus ip zou hij uitgesloten moeten worden) en ik heb een keer in Breda een groom van de kar tegen een paal zien klappen, en niet misselijk ook.
Hij kon rennend achter de kar de hindernis uit, en kreeg nog een grote bek toe ook.
Heel eerlijk gezegd, als ik die groom geweest was had Chardon in de stront kunnen zakken, maar was ik er niet meer achterop gegaan....nooit meer.
Helemaal mee eens!
Billy schreef:Nastuurlijk ga je voor het winnen, maar niet ten koste van alles. En zeker als je groom tegen een paal aan klapt omdat hij van de kar af geslingerd wordt, mag je wel aan iets anders denken als winnen. Dat was geen groomfout, Chardon maakte een stuurfout en klapte tegen een paal aan.
En ik niet weten? Misschien weet ik wel meer dan je denkt...
Jij praat als de eerste de beste Ijsbrandgeile naloper, zonder echt te weten waar je het over hebt
Ze staat bij hem op stal
en ik rij er dus weet evengoed dat het helemaal waar is wat ze zegt! Billy schreef:Nastuurlijk ga je voor het winnen, maar niet ten koste van alles. En zeker als je groom tegen een paal aan klapt omdat hij van de kar af geslingerd wordt, mag je wel aan iets anders denken als winnen. Dat was geen groomfout, Chardon maakte een stuurfout en klapte tegen een paal aan.
En ik niet weten? Misschien weet ik wel meer dan je denkt...
Jij praat als de eerste de beste Ijsbrandgeile naloper, zonder echt te weten waar je het over hebt