Door een grote brand in een boerderij in het Duitse Willich, vlak over de grens bij Roermond, is zondagavond een 64-jarige Nederlander om het leven gekomen. De man woonde en werkte op een stallencomplex als knecht, liet de Duitse politie maandag weten.
Volgens de hulpdiensten had de man bij het uitbreken van de brand de paarden in veiligheid gebracht. Brandweerlieden troffen hem levenloos aan bij een poort. Reanimatiepogingen in het ziekenhuis mochten niet meer baten. De oorzaak van de brand is niet bekend.
Ik hoorde het net op de radio. Moedig dat deze man nog zijn best heeft gedaan voor de dieren maar daar zelf het leven bij laat. Sterkte voor de nabestaanden.
Wat erg, Een held deze man, zonde dat hij het zelf niet gehaald heeft.. sterkte voor de nabestaanden..
cocochanel
Geplaatst: 22-06-09 10:11
Das wel heel treurig,het is mooi dat hij de paarden in veiligheid heeft kunnen brengen,idd een held Wat zal die eigenaar van de paarden een dubbel gevoel hebben,blij dat ze paarden leven,maar verdrietig (en dankbaar ) dat iemand zijn leven voor jou paarden heeft gegeven! Sterkte voor de nabestaanden.
Babsie_Flash
Geplaatst: 22-06-09 10:11
Wat erg... super dat hij de paarden heeft gered, maar verschrikkelijk dat hij zelf om het leven kwam...
sterkte aan de nabestaanden
tjady
Geplaatst: 22-06-09 10:12
Ik sluit mij aan bij cocochanel. Heel triest dat iemand een reddingsactie moet bekopen met zijn leven. Sterkte voor alle betrokkenen en nabestaande.
Eejj
Geplaatst: 22-06-09 10:13
Wat een held..
Zou wel een heel dubbel gevoel zijn voor zijn baas.
malloesje
Geplaatst: 22-06-09 10:13
Pff, geeft wel aan hoe groot zijn hart was voor de paarden!
Deze man heeft echt een hart voor paarden... Het bericht is zeer dubbel... verdriet en vreugde... Voor de nabestaanden sterkte, deze man verdient een lintje
Nooit van Willich gehoord en woon al me hele leven in Roermond. Dapper dat hij dat heeft gedaan, toen de brand bij ons op de boederij was, heb ik ook echt meegeleefd met de eigenaar die alle paarden, op 4 na, alleen heeft moeten redden. Wat een kracht die man toen had was ongekend, heeft alleen balen hooi verschoven en alles. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
wat een held dat ie de paarden heeft gered. wel erg triest dat hem dat zijn eigen leven heeft gekost...
mysecrets
Geplaatst: 22-06-09 10:42
Deze meneer is dus letterlijk voor de paarden door het vuur gegaan. Echt super dat hij de paarden heeft kunnen redden, wel oneerlijk dat hij daarvoor zn leven heeft moeten geven. Sterke aan de nabestaanden.
jesito
Geplaatst: 22-06-09 10:57
Bah dat is dicht in de buurt. Wel dapper van die man, maar heel erg dat hij zelf niet meer leeft.