Anky van Grunsven wint ook Kur op Muziek van Cannes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Retlaw

Berichten: 3640
Geregistreerd: 17-03-05

Re: Anky van Grunsven wint ook Kur op Muziek van Cannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:49

tsja, bonfire is salli niet

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Anky van Grunsven wint ook Kur op Muziek van Cannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:28

Zowel met Bonfire, als met Prisco als met andere paarden (denk eens aan de kangoeroesprongen van Nelson..) heeft Anky heel wat uitgezeten wat ik haar niet nadoe. Als zij schrik heeft voor prijsuitreikingen met Salinero durf ik wel te stellen dat heel wat ruiters de bagger in hun broek krijgen van wat dat paard kan doen, zelfs zonder hem van kiet te hebben zien gaan ;)

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Anky van Grunsven wint ook Kur op Muziek van Cannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:32

Ik snap ook echt niet waarom er nu al pagina's wordt gepraat over die ere-ronde. Man, wat lijkt het mij vervelend om Anky van Grunsven te zijn. Het lijkt wel voetbal, daarbij hebben we ook een land van potentiƫle bondscoaches... Ook al heb je zoveel gewonnen, je mag toch nog wel schrik hebben in bepaalde situaties? Lekker laten doen, hoor.

Janine1990

Berichten: 43842
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:28

Urielle: *\o/*

Maar euh... Ben ik nu de enige de de proef iets ondergewaardeerd vind?
Ik had toch zeker op 82% gerekend bij het zien van de proef. Helaas wilde de computer niet goed meewerken met kijken, dus ik kan het mis hebben.

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:51

Ik vind het zo jammer dat je het nergens terug kunt kijken. Het zou een hele goeie proef geweest moeten zijn, maar dan vielen de punten wel heeeel erug tegen. Onder de 80 procent is juist volgens mij sterk onder haar normale punten. In ieder geval als je het bekijkt vanuit het gezichtspunt dat zij een goeie proef gereden had. Is dit nu een tendens en wordt ze lager gewaardeerd dan voorheen? Dat zou toch wel erg wrang zijn. Ik hoop het niet, want dat zou beteken dat ze: of altijd overgewaardeerd is; of nu afgeschreven is, voordat ze daadwerkelijk Salinero afscheid heeft laten nemen van de wedstrijdsport.
|(