Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Brando090309 schreef:Zo'n uitzonderlijke prestatie is dit niet hoor.JEEEUJJ een belg in de top 3!! Go Withney!! (en Stefan ook he
Suzanne F. schreef:Als ik het me goed herinner begon Van Uytert sterk, met scores van boven de 70% in het drafgedeelte. In het galopgedeelte kelderde de score.Top!!
Toch heb ik altijd meer verwacht van Lucky Times. Hij blijft toch steeds rond die 67% hangen. Ik geloof serieus dat dat paard een heel groot talent is maar op de ene of andere manier komt het er toch niet helemaal uit.
Heb de eer gehad om bij van Uytert een paar maanden stage te lopen, en LT was altijd wel een heel leuk paard
..SarahJ schreef:Zo'n uitzonderlijke prestatie is dit niet hoor.Brando090309 schreef:JEEEUJJ een belg in de top 3!! Go Withney!! (en Stefan ook he

En daar verschillen we van mening. Ik vind dit niet uitzonderlijk omdat - algemeen - de percentages erg laag lagenCitaat:Ik heb nu niet echt naar de percentages gekeken, ik vind het gewoon mooi dat er een belg in de top 3 zit wat voor mij wel een uitzonderlijke prestatie is gezien we (nog) niet bij de top horen in Europa.
. Derde worden met 65% is geen uitzonderlijke prestatie; het zegt meer over de tegenstand dan over de prestatie van Van Ingelgem. In 'normale omstandigheden' - had hij de scores gereden die hij normaalgezien rijdt - had hij hier kunnen winnen . Dát was pas uitzonderlijk geweest
. Maar nogmaals, hier verschillen we gewoon van mening
.